A może zmienić lekarza ?

1. Data: 2007-03-16 19:32:15

Temat: A może zmienić lekarza ?
Od: "zbyszek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od listopada 2006 prawie cały czas czuję się przeziębiony . Oczywiście idę
do
lekarza rodzinnego - ten stwierdza " zapalenie oskrzeli " przepisuje
antybiotyk
i po ok 7 dniach jestem mniej-więcej zdrów . Ale za tydzień sytuacja
się powtarza - pierwszy tydzień choruję sobie sam , w drugim idę do lekarza
dostaję antybiotyk .... itd.
Takich cykli było już sześć lub siedem . Dodatkowo przyplątuje się gratisowe
zapalenie gardła lub ucha środkowego .
Na moje " reklamacje" lekarz twierdzi , że mam niską odporność organizmu
a dodatkowo jestem uodporniony na większość antybiotyków .

No i co myślicie ? . szukać innego lekarza ?
zbyszek

2. Data: 2007-03-16 19:41:45

Temat: Re: A może zmienić lekarza ?
Od: "atr45" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moje " reklamacje" lekarz twierdzi , że mam niską odporność organizmu
> a dodatkowo jestem uodporniony na większość antybiotyków .
> No i co myślicie ? . szukać innego lekarza ?

Szukać innego lekarza lub od tego obecnego wziąć skierowanie do poradni
zaburzeń odporności.
Nie powinien robić ci problemów bo przecież sam zauważył, że masz za niską
odporność. Zresztą
częste infekcje są wskazaniem do takiego skierowania.

3. Data: 2007-03-16 20:55:07

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atr45" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Szukać innego lekarza lub od tego obecnego wziąć skierowanie do poradni
> zaburzeń odporności.

a jest cos takiego?

4. Data: 2007-03-16 21:49:53

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyszek napisał(a):
> [...]
> a dodatkowo jestem uodporniony na większość antybiotyków .
>
> No i co myślicie ? . szukać innego lekarza ?

zrobic rtg płuc.
p.

5. Data: 2007-03-16 22:58:19

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 21:55, "siliana" <t...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "atr45" <a...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:etervn$lq4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a jest cos takiego?

Immunolog się tym zajmuje, jak również hematolog, ale DOBRY internista
też nie powinien mieć kłopotów z rozpoznaniem zaburzeń odporności.

Pozdrawiam,
Maja

6. Data: 2007-03-17 02:19:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zbyszek" <z...@p...onet.pl> wrote in message

sprawdzic czy nie masz gruzlicy.

iwon(K)a

[Antykoncepcja] Przerwanie zazywania pigulek w trakcie cyklu
Dokumentacja medyczna z rozwiązanej przychodni zakładowej? (Problem z ZUS)
Choroba Scheuermanna
takie pytanie o zarost na twarzy
omfg, co to jest?