Re: A psphome pamiętacie?

Data: 2017-09-11 22:38:09
Temat: Re: A psphome pamiętacie?
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 09.09.2017 o 01:16, tren R pisze:
> [...]
kwestia gustu i preferencji. Europa prawa i Europa białych też już se ne vrati. Cóż,
idziemy naprzód, z czym by się to nie wiązało. Histeria nie pomaga żyć, zwłaszcza
facetom.
>>> Hmm... Epoka kamienia minęła? W porównaniu z tym co jest, choć zaglądam
wyrywkowo, to raczej właśnie nastała.
> Najważniejsze pytanie brzmi: co było przed? A kiedy już na nie odpowiesz, zapytaj:
co było przed?
> Szalone pytanie.
> Zdarzało Ci się myśleć, co było na początku wszystkiego?

Zdarzało nie raz. Ale im jestem starsza, tym bardziej skłaniam się ku
temu, że nieważne jak się zaczęło, najważniejsze, jak się kończy.

Ewa