Re: A psphome pamiętacie?

Subject: Re: A psphome pamiętacie?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<59cf55b4$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<59d098c0$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<59e62025$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<59e6f9c4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<59eb15ed$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
From: Kviat
Date: Tue, 24 Oct 2017 15:58:47 +0200

W dniu 2017-10-24 o 03:53, j...@o...pl pisze:

> szatanska tez mam liczyc? dla Ciebie to wiara, dla mnie zadna wiara.
> to tylko poddanie sie zlu, zadna wiara. bo niby jak wiare lub niewiare
zdefinijuesz?
> czy niewiara to jest nie wierzenie w istnienie zla i dobra?
> otoz to istnieje; zarowno dobro, jak i zlo. kazdy o tym wie.
> wiara jest tylko sklonieniuem swej lepetyny ku dobroci.
> innej wiary nie ma i nigdy nie bedzie.
> reszta to tylko zlo, nic wiecej.

Coś mi się mocno wydaje, że właśnie zanegowałeś sens tzw.
"chrześcijańskiego dorobku Europy". Czy jakoś tak to nazywają...
I zanegowałeś działalność większości funkcjonariuszy współczesnego
kościoła....
Czyli palenie ludzi na stosach to nie było w imię wiary? Serio?

Ręce opadają, jak się czyta takich matołków religianckich jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr