A słowo staje się ciałem...

91. Data: 2013-12-07 00:15:26

Temat: Re: A słowo staje się ciałem...
Od: maderos <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-06 16:10, FEniks pisze:

> Poniżej ludzkiej godności to jest robienie sensacji ze śmierci
> człowieka, zanim jeszcze jego ciało ostygło.
> Bo jak inaczej można nazwać wyrokowanie o jego winie na podstawie
> nagłówka wiadomości? Chyba nawet TY to czujesz, choć może też zbyt wiele
> oczekuję...
>
> Ewa

Oczywiście, że czytuje, a raczej czytałem. Aktora znałem z filmów.
Szkoda mi, ze młodzi odchodzą a cala masa skurwysynow chodzi sobie
spokojnie po świecie. Nie mogę tego zboleć. A żarty z czyjekolwiek
śmierci uznaję za prostackie ( nawet jak to Qrczak napisał - ironicznie )

92. Data: 2013-12-07 00:50:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Dec 2013 23:37:41 +0100, FEniks napisał(a):

> Gdybyś nie zauważyła, to problem mam co najwyżej wręcz przeciwny. :)

Ach, to dlatego te mrzonki...

--
XL

93. Data: 2013-12-07 10:40:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> może ćwiczenia z drążkiem ?
> :)))))))))))))))))

To zależy, do jakiego ideału d(r)ążysz. ;))

Ewa

94. Data: 2013-12-07 20:21:19

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2013-12-06 23:49, intuicjonista pisze:
> To zależy, do jakiego ideału d(r)ążysz. ;))

nie dla mnie sznur ideałów :)))

95. Data: 2013-12-07 21:19:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 grudnia 2013 20:21:19 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:

> nie dla mnie sznur ideałów :)))

a masz przynajmniej jakies preferencje? ;)

96. Data: 2013-12-07 21:59:31

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu sobota, 7 grudnia 2013 20:21:19 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:

> nie dla mnie sznur ideałów :)))

|a masz przynajmniej jakies preferencje? ;)

wydawało mi się, że to widać ?

jeśli liczyłeś na coś banalnego w stylu :
"Żeby życie miało smaczek raz
dziewczyna raz chłopaczek ?"
to chyba słabo liczysz :))))

97. Data: 2013-12-07 23:39:15

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "intuicjonista" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

|a masz przynajmniej jakies preferencje? ;)

wydawało mi się, że to widać ?

jeśli liczyłeś na coś banalnego w stylu :

co byś nie musiał sie zasłaniać
"naukową" tezą o ograniczonej
wartości "inteligencji"
dodam część artystyczną :)))

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=A2gFfXf65VM

98. Data: 2013-12-08 01:56:55

Temat: Re: A sı?owo staje siÄ? ciaı?em...
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1ej3l02gml4zj$.1vrd43u7s0gry.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

/wypadek-aktora-szybkich-i-wscieklych-na-nagraniu-z-
monitoringu,376760.html

> Twoje kompleksy wobec katolików biorą się stąd, że oczekujesz od nich TYLKO
> tego, czego sam nie potrafisz...

??? Jakie kompelksy? mam ryngraf ze chrztu [chociaż może go
wyrzuciłem ;>], mam świadectwo pierwszej komunii na desce
drzewnianej [chociaż może i tę tez wyrzuciłem ;>]. Niestety
świdectwa bierzmowania i trzeciego imienia nie posiadam, bo
bardziej pociagały mnie automaty do gry i papierosy. ;> Ale
gdybym chiał, to w zależności od opcji miałbym to w parę
tygodni.

Po prostu Twój tekst skojarzył mi się z tym, z czym tak się
obnosisz - z wiarą zamiast wiedzy, z przeżywaniem wiary zamiast
rzeczywistości. ;>

PF

99. Data: 2013-12-08 08:57:57

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-04 21:20, Qrczak pisze:

> Dowcipne.
> Strażak, ratując ludzi z wraku samochodu, zagaduje do pasażera:
> - Widzi pan? Nie przypiął pan pasów i ma pan połamane żebra, a
> kierowca obok zapiął pasy i siedzi sobie spokojnie... jak żywy.

Nie ma nic gorszego jak tępa bezmyślność i ślepe podporządkowywanie się
idiotyzmom, a już zupełnie nie wiem jak nazwać obronę takiego stanu
rzeczy przez osobnika sprowadzonego do poziomu posłusznego bydełka.

100. Data: 2013-12-08 08:58:30

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-04 22:59, FEniks pisze:

> ...i bez wzajemności.
>
> Ewa

Myślę że naprawdę "mocno" to raczej tylko gdy jest nieodwzajemniana.

Bóg ochydna zła kanalia i nadal szkodzi.
Idealizm
W kwestii męskiego ciała i talentu...
Gorący towar :-)))
Szok! Wpiszcje anagram "illuminati" + com