A słowo staje się ciałem...

101. Data: 2013-12-08 08:59:29

Temat: Re: A słowo staje się ciałem...
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 16:06, Ikselka pisze:
> [...]
/wypadek-aktora-szybkich-i-wscieklych-na-nagraniu-z-
monitoringu,376760.html
> Taki James Dean nowych czasów. Nic spektakularnego poza tym, że jak żył,
> tak umarł.

Jasne - nic spektakularnego, taka sobie śmierć w wypadku jak setek
tysięcy ludzi na świecie. I czy na pewno jak żył tak umarł? Co robią na
planie filmowym dublerzy? Ano ryzykują życiem za psie pieniądze pracując
na sławę aktorzyny który zgrywa się na bohaterskiego herosa.

102. Data: 2013-12-08 09:00:12

Temat: Re: A sĹ?owo staje siÄ? ciaĹ?em...
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-08 01:56, Flyer pisze:

> ??? Jakie kompelksy? mam ryngraf ze chrztu [chociaż może go
> wyrzuciłem ;>], mam świadectwo pierwszej komunii na desce
> drzewnianej [chociaż może i tę tez wyrzuciłem ;>]. Niestety
> świdectwa bierzmowania i trzeciego imienia nie posiadam, bo
> bardziej pociagały mnie automaty do gry i papierosy. ;> Ale
> gdybym chiał, to w zależności od opcji miałbym to w parę
> tygodni.
>
> Po prostu Twój tekst skojarzył mi się z tym, z czym tak się
> obnosisz - z wiarą zamiast wiedzy, z przeżywaniem wiary zamiast
> [...]

No i kolejny pogniewany/obrażony na Boga..
No i Ty jak widać obnosisz się z tą wiedzą dość mocno - nie sposób nie
zauważyć że wiesz że nic nie wiesz.

103. Data: 2013-12-08 09:06:22

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 20:07, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-12-05 19:59, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
/wypadek-aktora-szybkich-i-wscieklych-na-nagraniu-z-
monitoringu,376760.html

_Walker__aktor_znany_z_filmow__Szybcy.html

> Pytanie pomocnicze: Autem kieruje kierowca?

Przydatna analogia: Autem kieruje Protasiuk, obok siedzi ...

Dębska

104. Data: 2013-12-08 12:34:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-07 20:21, intuicjonista pisze:

> nie dla mnie sznur ideałów :)))

To na co Ci drążek? :)

Ewa

105. Data: 2013-12-08 13:36:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-08 08:58, Trybun pisze:

> Myślę że naprawdę "mocno" to raczej tylko gdy jest nieodwzajemniana.

Ciekawa koncepcja.

Ewa

106. Data: 2013-12-08 15:41:26

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To na co Ci drążek? :)

pewnie już zapomniałem po co :))))

a .. to pewnie te ćwiczenia z drążkiem
wymagają owego sznura ?

a tradycyjnie - a bez sznura
np. pojedyńczy obiekt
i to całkiem przeciętny
- zn. nie idealny ?
:)))))

107. Data: 2013-12-08 20:12:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Dec 2013 08:59:29 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> planie filmowym dublerzy? Ano ryzykują życiem za psie pieniądze pracując
> na sławę aktorzyny który zgrywa się na bohaterskiego herosa.

Tysprowda...
--
XL

108. Data: 2013-12-08 20:37:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Dec 2013 01:56:55 +0100, Flyer napisał(a):

> ??? Jakie kompelksy? mam ryngraf ze chrztu [chociaż może go
> wyrzuciłem ;>], mam świadectwo pierwszej komunii na desce
> drzewnianej [chociaż może i tę tez wyrzuciłem ;>].

Tia... :-(
--
XL

109. Data: 2013-12-08 20:55:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-08 15:41, intuicjonista pisze:

> a tradycyjnie - a bez sznura
> np. pojedyńczy obiekt
> i to całkiem przeciętny
> - zn. nie idealny ?
> :)))))

To wszystko zależy, jakiego gatunku jest ten przeciętny osobnik.
Szukając w googlach natrafiłam na wiele diametralnie różnych informacji
na ten temat - przeciętne osobniki potrafiły mierzyć od 7 do 12 metrów
przy wadze około trzech ton, a z drugiej strony zdarzały się i takie o
wielkości 15-20 cm z rozpiętymi odnóżami, ważąc zapewne kilka gramów.
Prawdopodobnie, będąc przeciętnymi, były równocześnie idealnymi
przedstawicielami swego gatunku. :)))

Ewa

110. Data: 2013-12-09 01:44:55

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielkości 15-20 cm z rozpiętymi odnóżami, ważąc zapewne kilka gramów.
> Prawdopodobnie, będąc przeciętnymi, były równocześnie idealnymi

tak oto pojawił się (został stworzony) nam idealizam(platonizm)
praktyczny(statystyczny) czyli zgodnie z tematem
słowo stało się ciałem :)))))

ps.
Norwidowska metoda brukowania ma sie coraz lepiej :)))

Bóg ochydna zła kanalia i nadal szkodzi.
Idealizm
W kwestii męskiego ciała i talentu...
Gorący towar :-)))
Szok! Wpiszcje anagram "illuminati" + com