A słowo staje się ciałem...

31. Data: 2013-12-05 21:57:19

Temat: Re: A słowo staje się ciałem...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Dec 2013 21:15:22 +0100, Qrczak napisał(a):

> Swoim, pożyczonym, kradzionym też może.
> Wnosisz, że Walker pedał gazu dociskał przed zakrętem, bo uciekał?

Jechał próbnie SZYBKIM autem, które kupił lub chciał kupić - najszybszą
opcją jaką fabryka dała. Do tego wszystkiego zaprosił tam gościa od tuningu
żeby porządnie docisnął auto - wszystko to zapewne w celu zmniejszenia
zagrożenia :->
Równie dobrze można się dziwić, że ginie kierowca Formuły-1... No bo jak
to, przecież tego nie zakładał, kiedy wsiadał do bolidu :->

PS. Qra, trudno mi uwierzyć, że nie pojmujesz występujacych tutaj
oczywistych zalezności przyczynowo-skutkowych.
--
XL

32. Data: 2013-12-05 22:12:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-12-05 20:10, obywatel Sara uprzejmie donosi:

> NA pl.rec.film Cię za to ozłocą, bo tam jeszcze xl nie widziano ;)

Każdemu należy się odrobina radości.

33. Data: 2013-12-05 22:36:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 20:41, Ikselka pisze:

> No własnie - CZYIM i dlaczego tam się znalazł? Porwał?
> :-]

"Według tego magazynu Rodas był szóstym z kolei właścicielem tego auta.
To on prowadził feralnego dnia - wynika z autopsji, której ustalenia
ujawniło w środę biuro koronera hrabstwa Los Angeles."

Ewa

34. Data: 2013-12-05 22:42:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Dec 2013 22:36:59 +0100, FEniks napisał(a):

> "Według tego magazynu Rodas był szóstym z kolei właścicielem tego auta.
> To on prowadził feralnego dnia - wynika z autopsji, której ustalenia
> ujawniło w środę biuro koronera hrabstwa Los Angeles."

I to przeczy temu, że bohater wątku chciał kupić to auto i była to jazda
próbna?
--
XL

35. Data: 2013-12-06 08:10:08

Od: Robin <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 19:16, Ikselka pisze:

> Wybacz, ale nie rozumiem, o czym Ty do mnie rozmawiasz - w chwili wypadku
> to już jest PO wpływie, wpływ to się ma ew. przed, na przykład nadmiernie
> tuningując już i tak SZYBKIE auto :-|

Ale wiesz, że nie prowadził?

Robin

36. Data: 2013-12-06 09:26:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Według tego magazynu Rodas był szóstym z kolei właścicielem tego auta.
> To on prowadził feralnego dnia - wynika z autopsji, której ustalenia
> ujawniło w środę biuro koronera hrabstwa Los Angeles."

Jeszcze lepiej:
"An avid car enthusiast, he competed in the Redline Time Attack racing
series in which he raced an M3 E92 and was on the AE Performance Team."

37. Data: 2013-12-06 09:28:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-12-06 08:10, obywatel Robin uprzejmie donosi:

> Ale wiesz, że nie prowadził?

No ale siedział tam. Więc miał niezaprzeczalny wpływ na to, co się działo.
Może się Rodasowi rąsia omskła i za inną dźwignię złapał.
Hłe hłe

38. Data: 2013-12-06 09:55:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-06 08:10, Robin pisze:

> Ale wiesz, że nie prowadził?

Nie za dużo oczekujesz?

Ewa

39. Data: 2013-12-06 10:09:38

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie za dużo oczekujesz?

Wiesz - Robin (wedle tradycji ) zabiera bogatym
by rozdawać biednym.

A kto tu jest bogatym w wiedze i autorytet
jak nie profesurka starej daty ? :)))

Od kogo ma zatem brać i od kogo oczekiwać ?
:)))

40. Data: 2013-12-06 10:30:00

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

intuicjonista

- pokaż cytowany tekst -
[...]

To jest Robin on Batmana.:-D
A XL to wielka nierządnica. :-D

Bóg ochydna zła kanalia i nadal szkodzi.
Idealizm
W kwestii męskiego ciała i talentu...
Gorący towar :-)))
Szok! Wpiszcje anagram "illuminati" + com