A słowo staje się ciałem [Imigranci]

141. Data: 2015-10-24 07:19:24

Temat: Re: A słowo staje się ciałem [Imigranci]
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Fri, 23 Oct 2015 22:17:30 +0200, Chiron napisał(a):

>Zaginięcie DWÓCH osób? Rodziców? I on nic nie robi? Da spokój, to albo
>ściema, albo mocno szemrana sprawa.

Troszkę za późno próbujecie raczkiem się wycofać, tezę o zabójstwie rodziców
lansujecie już długo, dopiero mój jednoznaczny post was zaczął hamować. Za
późno, zwierzaki. Nie wiem czemu stan globa nie budzi w was odrobiny
współczucia, tym bardziej _jeśli_ rodzice zaginęli. No ale taka wasza
mentalność.

142. Data: 2015-10-24 07:23:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Wszyscy na starowej wiedzą

A czy mógłbyś dla odmiany po prostu ignorować - nikt tu przecież nie bierze
poważnie tego co chiron bzdurzy, już każdemu wszystko imputował, więc
wartość jego słów jest żadna, na tej grupie jest spalony, doszczętnie.

143. Data: 2015-10-24 07:23:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

późno, zwierzaki. Nie wiem czemu stan globa nie budzi w was odrobiny
współczucia, tym bardziej _jeśli_ rodzice zaginęli. No ale taka wasza

Bo uważają że glob się podłamie i nie zgłosi ich jadu nienawiści. Dlatego im więcej
osób zgłaszać będzie tym pewniej większe wyroki dostaną. No zasługują bez dwóch zdań.
Strona do zgłaszania ....

http://www.zglosnienawisc.otwarta.org/incydent/zglos

144. Data: 2015-10-24 07:28:21

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Bo uważają że glob się podłamie

To prawie na pewno.

145. Data: 2015-10-24 07:28:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

poważnie tego co chiron bzdurzy, już każdemu wszystko imputował, więc
wartość jego słów jest żadna, na tej grupie jest spalony, doszczętnie.

Chodzi mi o wyeksponowanie jego podłości, gdyż miał już kilka razy tłumaczone i nagle
zauważyłem, że on celowo z premedytacją mi wmawia, a z tego co wiem, tu wszyscy
wiedzą jak było, więc i on zna prawdę, ale w pewien sposób się znęca. No bo to
krzywdzące gdy ktoś ci wmawia że zrobiłeś coś czego nie zrobiłeś. Po prostu uważam że
to forma znęcania, gdy mam pewność że wie jak było.

146. Data: 2015-10-24 07:35:11

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>ale w pewien sposób się znęca

Dopóki będziesz mu odpowiadał nie odpuści, ten typ tak ma.

147. Data: 2015-10-24 07:35:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]
oglegroups.com...

Ghost

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup

Spokojnie już się do tego przyzwyczaiłem, buractwo mi wmawiało to non stop ( pastfili
się) że nawet znajmi tłumaczyli policji że jakbym nawet się przynał to mi wmówli. No
dokładnie takie jest buractwo.

148. Data: 2015-10-24 07:42:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

oglegroups.com...

>ale w pewien sposób się znęca

Dopóki będziesz mu odpowiadał nie odpuści, ten typ tak ma.

Ale wychodzi czym są, no przecież popatrz. A ja i tak będe zgłaszał bo to ma ponieść
wkońcu konsekwencje, byłem prześladowany a oni walczą o to samo dla innych, dlatego
nie odpuszcze.

149. Data: 2015-10-25 20:37:19

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-21 o 16:58, XL pisze:

> [...] Mlodzi mezczyzni powinni isc walczyc, a nie uciekac,
> pozostawiajac kobiety i dzieci.

Opowiedz jeszcze raz proszę, jak to się stało, że postanowiłaś, kto ma
zginąć?

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

150. Data: 2015-10-25 20:38:23

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 06:46, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

.pl...

> Niegościnny jakiś. Już kilka razy chciałem z nim pogadać. Raz nawet
> gotów byłęm przyjść ze znajomym- księdzem, żeby go przekonać, że są
> porządni księża

a myślałam, że świadkowie Jehowy są najgorsi...

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."
Daniel Dennett

Niezależna obciągarka
Episkopat potępia antysemityzm. "To grzech przeciw miłości bliźniego"
Prawdziwy zapach brudasa
Korwin-Mikke chciał rozbijać ruch narodowy zakładając nowe partie?
Podziały