A słowo staje się ciałem [Imigranci]

151. Data: 2015-10-25 20:41:12

Temat: Re: A słowo staje się ciałem [Imigranci]
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 12:27, Ikselka pisze:
> [...]
.pl...

> Trza by wodą swięconą pokropić przy okazji ;-P

Jeśli do ciebie zapukaliby wyznawcy Latającego potwora spaghetti czy jak
tam się zwą, to rozumiem, że chętnie poddałabyś się zabiegowi obrzucania
sosem pomidorowym?
Czy tylko ty masz prawo kogoś kropić, jako wyznawczyni jedynie słusznej
wiary?

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

152. Data: 2015-10-26 00:31:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2015 20:37:19 +0100, ikka napisał(a):

> Opowiedz jeszcze raz proszę, jak to się stało, że postanowiłaś, kto ma
> zginąć?

Teść z AK mi opowiedział, kto powinien. :->

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

153. Data: 2015-10-26 00:34:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2015 20:41:12 +0100, ikka napisał(a):

> [...]
> sosem pomidorowym?
> Czy tylko ty masz prawo kogoś kropić, jako wyznawczyni jedynie słusznej

Jakby mieli do tego spaghetti dobre wino, to chętnie :-].

154. Data: 2015-10-26 19:15:51

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-26 o 00:34, Ikselka pisze:

.pl...

> Jakby mieli do tego spaghetti dobre wino, to chętnie :-].

nie mieliby.

155. Data: 2015-10-26 19:38:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2015 19:15:51 +0100, ikka napisał(a):

.pl...

> nie mieliby.

To ja mam. Zawsze.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice
,56445.html

Niezależna obciągarka
Episkopat potępia antysemityzm. "To grzech przeciw miłości bliźniego"
Prawdziwy zapach brudasa
Korwin-Mikke chciał rozbijać ruch narodowy zakładając nowe partie?
Podziały