A z jagnięciny co?

1. Data: 2015-08-11 09:44:59

Temat: A z jagnięciny co?
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżta ludzie..
Po chorwcakich wojażach z roku na rok coraz bardziej marzyło mi się
jagnię. W końcu marzenie udało się zrealizować - ktoś znał kogoś, kto
znał jeszcze kogoś i w ten sposób udało się kupić..
Zrobiłam raz w białym winie - pyyycha, drugi raz szaszłyki - też bardzo
dobre...
Z kilo mam odłożone do zmielenia - do pielmieni dodam, ale reszta?
Nie chciałabym całego udusić...
Jakieś inne pomysły?

--
Pozdrówki
Anai

2. Data: 2015-08-11 10:39:51

Temat: Re: A z jagnięciny co?
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-11 o 09:44, Anai pisze:
> [...]
> dobre...
> Z kilo mam odłożone do zmielenia - do pielmieni dodam, ale reszta?

Najbardziej lubię z grilla, czasem elektrycznego. Zależy, jakie masz
części z tego zwierza, można zrobić pilaw, kotlety, mostek faszerowany,
potrawkę z curry, dać do bigosu, gulasz. Właściwie to wszystko, co i
robi się z cielaczka, czy świnki.
--
B.

3. Data: 2015-08-11 11:37:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 09:44:59 +0200, Anai napisał(a):

> [...]
> dobre...
> Z kilo mam odłożone do zmielenia - do pielmieni dodam, ale reszta?

Nie chcę się powtarzać:
http://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/grupy-d
yskusyjne/pl.rec.kuchnia/25181/jagniecina-marynowana
-pieczona

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

4. Data: 2015-08-11 12:18:05

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 11:37, Ikselka pisze:

> Nie chcę się powtarzać:
> http://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/grupy-d
yskusyjne/pl.rec.kuchnia/25181/jagniecina-marynowana
-pieczona

Dzięki Ixi - to już wiem co zrobię z dużym udźcem :D

5. Data: 2015-08-11 12:22:11

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2015 o 12:18, Anai pisze:

> Dzięki Ixi - to już wiem co zrobię z dużym udźcem :D

A do tej pory taką robiłam:
http://kuchniaanai.blogspot.com/2015/07/duszona-jagn
iecina.html

6. Data: 2015-08-11 13:03:37

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai pisze:

> [...]
> jagnię. W końcu marzenie udało się zrealizować - ktoś znał kogoś,
> kto znał jeszcze kogoś i w ten sposób udało się kupić..

Ze trzy tygodnie temu poproszono mnie na podhalańską imprezę rodzinną.
Taka watra bez jagnięcia czy też barana, to nic nie warta. Ktoś więc
musiał onego źwierza poszukać -- i na całym Podhalu nie znalazł.
Zjedliśmy więc sprowadzonego z Nowej Zelandii.

Jarek

--
A ja widzisz, bracie, inaczej kombinuję, jak człowiek prosty, rozumiesz.
Łapą, do gęby i po każdym razie szklaneczka wina. A nie tak, widelcem

7. Data: 2015-08-11 13:36:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 12:18:05 +0200, Anai napisał(a):

yskusyjne/pl.rec.kuchnia/25181/jagniecina-marynowana
-pieczona

> Dzięki Ixi - to już wiem co zrobię z dużym udźcem :D

Będzie pyszny. Zwróć uwagę na podany czas pieczenia - od momentu, kiedy
mięso i tłuszcz na nim syczą od temperatury.

8. Data: 2015-08-11 22:25:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> Wrote in message:

> Ze trzy tygodnie temu poproszono mnie na podhalańską imprezę rodzinną.
> Taka watra bez jagnięcia częy też barana, to nic nie warta. Ktoś więc
> musiał onego źwierza poszukać -- i na całym Podhalu nie znalazł.
.

Dziwiłabym się, gdyby znalazł - na zimę jagnięta się albowiem nie
rodzą, poza rasą merynoską, no ale to nie Podhale. Więc cóż mają
o wykotach owiec wiedzieć bywalcy Podhala, mieszkańcy takoż i
zwłaszcza cóż 3-]

--
XL
góralka świętokrzyska (z majowego uboju jagnięciną w zamrażarce)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

suszone o?miornice
Restauracja / bar dietetyczny w W-wie - są takie?
żółty ser
Zmiękczanie mięsa - czym i jak?
Glon morski smakuje jak boczek :-)