A zgadnijcie, kto to :-)

11. Data: 2009-06-05 08:24:31

Temat: Re: A zgadnijcie, kto to :-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> http://w188.wrzuta.pl/film/anu4tMtfxcl/amp_2009

Też mi zagadka! Twoja córka.

W życiu nie zachwyciłabyś się córką np. sąsiadów.

:)

Ewa

12. Data: 2009-06-05 11:10:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Jun 2009 10:24:31 +0200, medea napisał(a):

> Też mi zagadka! Twoja córka.
>
> W życiu nie zachwyciłabyś się córką np. sąsiadów.
>
> :)

Spójrz na świat przez różowa szybkę - za tą czarną sama jesteś czarna...

Jakby jeździła tak jak moja, tobym się zachwyciła, ale wcale nie jeździ,
oni akurat nie mają tak zdolnej córki, co to i na skrzypcach/fortepianie
zagra, i na koniu pojeździ, i egzaminy na kierunku pierońsko ścisłym
pięknie zaliczy w zerowych terminach - moje dziecko już prawie po sesji :-)

13. Data: 2009-06-05 11:22:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pięknie zaliczy w zerowych terminach - moje dziecko już prawie po sesji
:-)

Moje też, a Księżniczka Aryjka - Lilianna zachwycająca.

14. Data: 2009-06-05 11:29:01

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> [...]
> skrzypcach/fortepianie zagra, i na koniu pojeździ, i egzaminy na
> kierunku pierońsko ścisłym pięknie zaliczy w zerowych terminach -

I teraz nieźle imprezuje :)

Saulo

15. Data: 2009-06-05 12:00:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Jun 2009 13:22:52 +0200, Panslavista napisał(a):

> :-)
>
> Moje też, a Księżniczka Aryjka - Lilianna zachwycająca.

Też już po sesji? - chyba zdjęciowej :-D

16. Data: 2009-06-05 12:01:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Jun 2009 13:29:01 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>

> I teraz nieźle imprezuje :)
>
> Saulo

Uczy się przez ten weekend "jak gupia" - stypendium sportowe ją czeka,
jeśli na czysto zaliczy ten rok.
Ostatnie zaliczenie w poniedziałek i jeśli będzie pomyślnie, to niedługo do
domu :-)

17. Data: 2009-06-05 13:08:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też już po sesji? - chyba zdjęciowej :-D

Też, ale ta trwa, z pluskiew też.

18. Data: 2009-06-05 15:04:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Biedny??? - daj spokój, ona trenuje w sekcji dopiero miesiąc i od razu ją
> wysłano na centralne zawody :-)

Jakby Ci to :-) AMP, czyli Akademickie Mistrzostwa Polski maja
zasadniczo tylko jeden szczebel, właśnie centralny :-)
AMPy w jeździectwie dzielą się w dodatku na kategorie profi i amator.
W jakiej kategorii startowała córka?

A niczego nie ujmując profesjonalistom, AMPy to świetna impreza jest,
na której profesjonalizm zawodników nie zawze jest najważniejszy ;-)

Stalker

19. Data: 2009-06-05 16:53:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Jun 2009 17:04:36 +0200, Stalker napisał(a):

> Jakby Ci to :-) AMP, czyli Akademickie Mistrzostwa Polski maja
> zasadniczo tylko jeden szczebel, właśnie centralny :-)

Pisałam z naciskiem na "wysłano" :->

> AMPy w jeździectwie dzielą się w dodatku na kategorie profi i amator.
> W jakiej kategorii startowała córka?

Amatorskiej. Trenuje od dzieciństwa prywatnie, stadninę mamy za
ogrodzeniem.

> A niczego nie ujmując profesjonalistom, AMPy to świetna impreza jest,
> na której profesjonalizm zawodników nie zawze jest najważniejszy ;-)

Też tak myslę - ona była zachwycona :-)

20. Data: 2009-06-06 10:40:41

Od: Wielkie Filozofe Współczesne <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Bingo, dupku. Spadaj.

wiem wiem, miałem nie mowic ale tak mi się wymskło

Wałęsa w stoczni - w TV przed chwilą
20 lat minęło :)
Bezstronnie jak w TOK FM
Z pamiętnika kombatanta