AFTA co z tym zrobić...?

1. Data: 2003-04-25 13:25:21

Temat: AFTA co z tym zrobić...?
Od: g...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Jakaś maść czy coś... próbowałem już wszystkiego o czym słyszałem..

Aftę mam praktycznie cały czas .. jak nie w jednym to w drugim miejscu.
JEśli zagoi się jedna wychodzi druga. Zagojenie jednej rany trwa średnio 2
tygodnie. Rana osiąga czasem monstrualne rozmiary 5-7mm
(boli wtedy jak cholera).

1. Solcoseryl słabo się trzyma i jak narazie nic nie daje. Ból zmniejsza się
przez 2 godziny od nałożenia. Wspomaganie gojenie -> brak efektów (czas gojenia
ten sam).

2. Vagothyl (wypala i strasznie piecze przy nakładaniu aż łzy lecą... działa
przez 12 H- uśmierza ból. Wspomaganie gojenie -> trochę skraca.. ale może z 10%
czasu.

3. Sachol (praktycznie tylko chwilowy efekt w postaci zmniejszenia bólu
dosłownie na kilka minut). Wspomaganie gojenia rany -> brak.

Możecie polecić innego.

George

2. Data: 2003-04-25 15:04:22

Temat: Re: AFTA co z tym zrobić...?
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@s...pl> napisał
> Jakaś maść czy coś... próbowałem już wszystkiego o czym słyszałem..
[...]
> Możecie polecić innego.
>
> George

Aftin (czy Aphtin - nie pamietam jak to sie pisze), Dentosept
Pozdrawiam

begin 666 Uruchom przeglądarkę Internet Explorer.lnk
M3 ````$4`@``````P ```````$:;````( `````^V,6G7<(!MA8`3,_?P@$`
M/MC%IUW"`0!D`0```````0```````````````````)D`% `?4.!/T"#J.FD0
MHM@(`"LP,)T9`"-$.EP```````````````````````W?)0`Q```
```!A+@E&
M,0!0<F]G<F%M($9I;&5S`%!23T=207XQ`"D`,0``````82YT1A `26YT97)N
M970@17AP;&]R97(`24Y415).?C$`' `R``!D`0`P+;B,( !)15A03$]212Y%
M6$4`````90```!P````!````' ```#0`````````9 ```!@````#````M0.V
MU! ```!7:6XR,# P`$0Z7%!R;V=R86T@1FEL97-<26YT97)N970@17AP;&]R
M97)<24584$Q/4D4N15A%```^`"X`+@!<`"X`+@!<`"X`+@!<`"X
`+@!<`"X`
M+@!<`"X`+@!<`% `<@!O`&<`<@!A`&T`( !&`&D`; !E`',`7 !)`&X`= !E
M`'(`;@!E`'0`( !%`'@`< !L`&\`<@!E`'(`7 !)`$4`6 !0`$P`3P!2`$4`
M+@!%`%@`10`5`"4`2 !/`$T`10!$`%(`20!6`$4`)0`E`$@`3P!-`$4`4 !!
M`%0`2 `E`! ````%``"@)@```%(```!@`````P``H%@`````````;6%C:65K
M`````````````!*M)H> NB]$I=^O']D;,C* 'D8DPTO7$8NV`,#?#W+E$JTF
AAX"Z+T2EWZ\?V1LR,H >1B3#2]<1B[8`P-\/<N4`````
`
end

3. Data: 2003-04-25 16:02:29

Od: "anko" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz dotatkowo pić wapno ( pomaga w gojeniu ran )
Najlepiej jednak wybrać sie do dermatologa
Jest jeszcze taki płyn Aphtin

4. Data: 2003-04-26 17:55:48

Od: "gab---a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam stary , sprawdzony sposob ; pioktaninę (gencjana) ale roztwór wodny.
Buzia fioletowa, ale zdrowa. Dodatkowo płukanie ust Corsodylem, ktory jako
jeden z nielicznych zawiera środek skutecznie leczy afty. Do kupienia w
aptece oba środki w cenie ok. 15 -18 zł. Od czasu stosowania tych srodkow
nie mam problemow. Powodzenia. Gaba

Co to jest hypotrofia jądra i czym jest to spowodowane?
Hemoroid - jak sie go pozbyc?
Kręgosłup
od dermatologa
Uszkodzona siatkówka