AMBERGOLD - miazga

11. Data: 2016-11-10 00:24:07

Temat: Re: AMBERGOLD - miazga
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

pl...

> Coś nieświeżego zjadła? A może w ciąży?

Tego nie wiem, ale inni się z nią dziś widzieli. Tyle że już na pewno tego
"nie pamiętają".

--
XL

12. Data: 2016-11-10 06:45:50

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A kiedy największa afera po 89 roku ze Skokami gdzie ewidetnie pisiorstwo kradło i
kasę wywoziło, co znowu buractwo kradniecie tak że gospodarka staneła, antypolskie
wszy?

13. Data: 2016-11-10 21:24:32

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-09 o 18:34, Ikselka pisze:
> Apocojito. I bez tego błyszczy jak gwiazda na niebie. To mądra kobieta. I
> piękna. Jedna z NAS :-)

Z was? Czyli z kogo?

"Niestety do czasu opublikowania tego artykułu nie otrzymaliśmy żadnych
odpowiedzi w tej sprawie od przewodniczącej komisji Małgorzaty Wasserman."

Strasznie błyszczy. Tak jak głupota ikselki.

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/am
ber-gold-knf-prokuratura-generalna,176,0,2187952.htm

"Wygląda na to, że ekipa PiS chciała ukryć kluczowe dokumenty przed
komisją śledczą"

"- Dostaliśmy na dyskach 65 gigabajtów dokumentów, ale nie ma tam śladu
postępowań służbowych wobec prokuratorów związanych z PiS, którzy nie
dostarczyli kluczowego pisma w tej sprawie"

"W ocenie polityka obecnej opozycji tylko w ten sposób można wyjaśnić,
dlaczego nie przekazał on swojemu szefowi Andrzejowi Seremetowi pisma
KNF z 28 listopad 2011 roku."

"Wniosek o przesłuchanie nie spotkał się jednak z akceptacją innych
członków sejmowej komisji, ale na swoim profilu na Facebooku po ostatnim
posiedzeniu komisji Brejza napisał: "Wygląda na to, że ekipa PiS chciała
ukryć kluczowe dokumenty przed komisją śledczą. Skandaliczne zaniedbanie
ze szczytów Prokuratury Generalnej jednak ujrzy światło dzienne"."

Tak więc ikselka...

"To pismo jednak nie dotarło do Seremeta. W ocenie polityka PO
zatrzymali je prokuratorzy związani z PiS, którzy obecnie świetnie radzą
sobie w wymiarze sprawiedliwości zarządzanym przez Zbigniewa Ziobrę. -
Piotr Wesołowski decyzją ministra został powołany do prokuratorskiej
komisji egzaminacyjnej. Prokurator Ryszard Tłuczkiewicz jest zastępcą
biura prezydialnego w Prokuraturze Krajowej"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2016-11-10 22:04:17

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> A kiedy największa afera po 89 roku ze Skokami

Po 89r to fozz
1,7mld USD czyli dziś x3,9 = 6,6mld PLN

skoki to 2,2mld PLN
sk bank 2mld PLN

A tak właściwie dzisiaj największy wał to wyprowadzanie kasy
przez firmy zagraniczne, wał 10x większy niż wszystkie pozostałe afery.
Tzw. murzyńskośc o której mówił Sikorski.
http://www.tygodnikprzeglad.pl/jak-wyprowadza-sie-zy
ski-polski/

15. Data: 2016-11-10 22:29:27

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

> [...]

>Wesołowski decyzją ministra został powołany do prokuratorskiej komisji
>egzaminacyjnej. Prokurator Ryszard Tłuczkiewicz jest zastępcą biura

Czyli piękna miazga

16. Data: 2016-11-10 22:50:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Nov 2016 22:29:27 +0100, Ghost napisał(a):

> W ocenie polityka PO

:-D

17. Data: 2016-11-11 13:58:07

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-10 o 22:50, Ikselka pisze:

> :-D

I czego znowu nie zrozumiałaś?
Te braki intelektualne wśród zwolenników PiSlamu są naprawdę
irytujące... i niebezpieczne.
To skretyniałe społeczeństwo rzeczywiście jest w stanie doprowadzić do
wojny. Kurwa... jak można być takim debilem jak ikselka? Jak można być
takim debilem, że znając historię nawołuje się do nienawiści i faszyzmu?
Jaką skretyniałą kobietą trzeba być, żeby głosować na zwolenników
ograniczania praw kobiet? Jeszcze pryszczersa z sianem w głowie jakość
rozumiem, myśli fiutem, a nie głową. Ale żeby kobieta?

http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/1,35636,209
61237,prof-janusz-rachon-ksztalcimy-polinteligentow-
i-frustratow.html

"Uważam, że największą winę za obecną sytuację ponosi system edukacji,
który doprowadził do ogromnego rozwarstwienia intelektualnego. Nie jest
to zresztą tylko problem Polski - to samo rozwarstwienie intelektualne i
społeczne doprowadziło właśnie do zwycięstwa Donalda Trumpa w Stanach
Zjednoczonych."

Jak widać to nie tylko wina współczesnego systemu edukacji. Stare mohery
też zapieprzają do kościołów i oddają emerytury na Rydzyka. Głupotę,
rasizm, ksenofobię itd. przekazuje się z pokolenia na pokolenie. W domu.
A nie w szkole.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2016-11-11 18:48:02

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> [...]
> mohery też zapieprzają do kościołów i oddają emerytury na Rydzyka.
> Głupotę, rasizm, ksenofobię itd. przekazuje się z pokolenia na

...powiedział intelektualny debil. ;-)

Powrotu do zdrowia życzę.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

19. Data: 2016-11-13 10:58:28

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com wrote:
> [...]
888

> - Panie prokuratorze, prosze podac jak Pan sie nazywa?
> - Nie pamietam.

Robert Kwit ?@KwitRobert:
"W klinice "Budzik" po 7 latach śpiączki wybudzono
gdańskich prokuratorów.Niestety efekt uboczny w formie
amnezji nadal widoczny"

--
Smart questions to stupid answers

20. Data: 2016-11-13 12:22:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

888

> Robert Kwit ?@KwitRobert:
> "W klinice "Budzik" po 7 latach śpiączki wybudzono
> gdańskich prokuratorów.Niestety efekt uboczny w formie
> amnezji nadal widoczny"

Nic im to nie pomoże - bezpiecznikowski seryjny samobójca w kiciu wciąż
pilnuje... bezpieczeństwa.

--
XL

Zdziwnieni?
Sankcje dla Polski
Nareszcie wojsko idzie na Pis
Dziesięć liberalnych przykazań Bertrand'a Russell'a
Jaki ustrój w Polsce wrócił ?