AMBERGOLD - miazga

21. Data: 2016-11-13 20:57:56

Temat: Re: AMBERGOLD - miazga
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

f...@g...com
użytkownik Lord Gender napisał:
> A kiedy największa afera po 89 roku ze Skokami

Po 89r to fozz
1,7mld USD czyli dziś x3,9 = 6,6mld PLN

skoki to 2,2mld PLN
sk bank 2mld PLN

A tak właściwie dzisiaj największy wał to wyprowadzanie kasy
przez firmy zagraniczne, wał 10x większy niż wszystkie pozostałe afery.
Tzw. murzyńskośc o której mówił Sikorski.
http://www.tygodnikprzeglad.pl/jak-wyprowadza-sie-zy
ski-polski/

Tak przez obcych Polska jest okradana, Pis i jego bydło ze wsi i nie ma co wklejać bo
co dzień kilka afer, przykładowo dzisiaj z Ziobro co robił za kasę Unijną spokania
których nie było, czy jak kurwy pisowskie dostają kolejne " odszkodowania" za
kłamstwo smoleński lub Rdzyk z klerem .itd

22. Data: 2016-11-16 13:49:55

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

>TERAZ TVP INFO

no i miazga

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/am
ber-gold-knf-prokuratura-generalna,176,0,2187952.htm

ktos w pis nie przewidzial, ze to pisowscy prokuratorzy sa umoczeni ochrone
interesow amber gold i zaczal nagonke, teraz musza szybko chowac pod
dywan:-)

23. Data: 2016-11-16 15:04:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2016 13:49:55 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
>
> ktos w pis nie przewidzial, ze to pisowscy prokuratorzy sa umoczeni ochrone
> interesow amber gold i zaczal nagonke, teraz musza szybko chowac pod

Popaczpan, a Tusk wiedział, nie powiedział!
:->

24. Data: 2016-11-16 15:59:35

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> [...]

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

ber-gold-knf-prokuratura-generalna,176,0,2187952.htm

No, zdaje siem, ze ta raza pisiory po nastepnych wyobrach jednak pojdom
siedziec

25. Data: 2016-11-16 16:35:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2016 15:59:35 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

pl...

ber-gold-knf-prokuratura-generalna,176,0,2187952.htm

> No, zdaje siem, ze ta raza pisiory po nastepnych wyobrach jednak pojdom
> siedziec

Już się cieszę.

26. Data: 2016-11-16 19:15:55

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

ktos w pis nie przewidzial, ze to pisowscy prokuratorzy sa umoczeni ochrone
interesow amber gold i zaczal nagonke, teraz musza szybko chowac pod

A wiesz ja wiedziałem bo tam gdzie Pis naodpierdala zaraz Tusk winien, tak
podejrzewałem, samo to że skala kradzieży przez antypolskie bydło, nie uruchomiła się
od dojścia bolszewika Kaczynskiego do władzy, oni państwo traktują jak powstańców by
zdjąć im buty od zawsze, bo buractwo jak Ikselka czy Chiron nie udało się unarodowić.

27. Data: 2016-11-16 22:38:02

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
et... Dnia Wed,
pl...

ber-gold-knf-prokuratura-generalna,176,0,2187952.htm

>>> Popaczpan

> Już się cieszę.

I ja też. :)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

28. Data: 2016-12-08 13:17:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

pl...

> Streszczam ci w jednym zdaniu, bo dwóch nie zrozumiesz:
> Wassermann wymiata - prokurator nagle traci pamięć, żeby nie stracić...
> życia.

Polsat News 2 - Seremet leży i kwiczy. Niczego nie wiedział, pismo nie
dotarło na biurko.
TO STRASZNE, KIM SĄ PROKURATORZY W POLSCE???????

--
XL

29. Data: 2016-12-08 15:52:12

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-08 o 13:17, Ikselka pisze:

> TO STRASZNE, KIM SĄ PROKURATORZY W POLSCE???????

https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Piotrow
icz_(polityk)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2016-12-08 18:44:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Piotrow
icz_(polityk)

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A wciąż nie zdrowiejesz.

https://www.google.pl/amp/www.dziennik.pl/amp/510414
,prokurator-generalny-andrzej-seremet-zamachu-w-smol
ensku-nie-bylo.html

Pisma (w sprawie Ambergold) na biurku też nie było!

:->

--
XL

Zdziwnieni?
Sankcje dla Polski
Nareszcie wojsko idzie na Pis
Dziesięć liberalnych przykazań Bertrand'a Russell'a
Jaki ustrój w Polsce wrócił ?