ANTENA NA DACHU-ZAGROZENIE DLA ZDROWIA?

1. Data: 2001-01-18 14:24:04

Temat: ANTENA NA DACHU-ZAGROZENIE DLA ZDROWIA?
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam do was prosbe - na dachu mojego bloku chca postawic antene operatora
sieci komorkowej. podobno za to niezle placa. ale ja wiem, ze to jest bardzo
szkodliwe dla zdrowia, ale nie znam szczegolow i konkretow.
slyszalam tylko, ze do 20 metrow od anteny kazdy zywy organizm ma takie
oddzialywanie jakby byl w mokrofalowce. pamietam tez ile bylo halasu, jak
gdzie schcieli postawic taka antene - od razu byl bojkot mieszkancow.

mam wiec pytanie:

1/do jakiej odleglosci ten maszt jest szkodliwy dla ludzi i zwierzat?

2/ w jaki sposob konkretnie szkodzi?

bardzo was prosze - pomozcie mi...

--
Rena lub Gregor*

ZAJRZYJ DO MOICH AUKCJI:
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=86312

*) niepotrzebne skreślić :)))

2. Data: 2001-01-18 15:22:49

Temat: Re: ANTENA NA DACHU-ZAGROZENIE DLA ZDROWIA?
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> mam do was prosbe - na dachu mojego bloku chca postawic antene operatora
> sieci komorkowej. podobno za to niezle placa. ale ja wiem, ze to jest bardzo
> szkodliwe dla zdrowia,
skąd?

> ale nie znam szczegolow i konkretow.
aha.

> slyszalam tylko, ze do 20 metrow od anteny kazdy zywy organizm ma takie
> oddzialywanie jakby byl w mokrofalowce. pamietam tez ile bylo halasu, jak
> gdzie schcieli postawic taka antene - od razu byl bojkot mieszkancow.
trochę inny rząd wielkości: kuchenka ma 500-1000W mocy i odległość
mięso-antena jest rzędu centymetrów a w przypadku anteny na dachu
kilkadziesiąt-kilkaset metrów a moc rzędu 10W.

> 1/do jakiej odleglosci ten maszt jest szkodliwy dla ludzi i zwierzat?
> 2/ w jaki sposob konkretnie szkodzi?
no właśnie...

> bardzo was prosze - pomozcie mi...
o ile promieniowanie w tym zakresie częstotliwości i tymi mocami
naprawdę szkodzi (bo tego jeszcze nikt nie wie), to najniebezpieczniej
jest dookoła tej anteny a najbezpieczniej dokładnie pod nią. Czyli ciesz
się, że będzie na twoim domu a nie na sąsiednim...

Waldek

3. Data: 2001-01-19 07:38:42

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mam do was prosbe - na dachu mojego bloku chca postawic antene operatora
> sieci komorkowej. podobno za to niezle placa. ale ja wiem, ze to jest bardzo
> szkodliwe dla zdrowia,

CIEMNOGRÓD!!!

> ale nie znam szczegolow i konkretow.
> slyszalam tylko, ze do 20 metrow od anteny kazdy zywy organizm ma takie
> oddzialywanie jakby byl w mokrofalowce.

To byś 10 sekund nie pożył!!!

> pamietam tez ile bylo halasu, jak
> gdzie schcieli postawic taka antene - od razu byl bojkot mieszkancow.

MŁOTKI!!!

Akurat antena na Twoi bloku to będzie szkodziła sąsiadom w blokach obok, a nie
Tobie!!

* piotr'ek *

SPAM Maker ???!!
prosze o rade-u dziewczyni 6 lat- bol glowy od 12 dni
Co to jest "apendektomia"
akupunktura- gdzie szukać specjalistów
kawa