ANTY-konformista

1. Data: 2008-08-08 12:31:08

Temat: ANTY-konformista
Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ANTY-konformista to jest nonkonformista widziany oczyma konformisty

3eba jakos zracjonialzowac swe ulomnosci

--
Y?

2. Data: 2008-08-08 14:41:40

Temat: Re: ANTY-konformista
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yyy wrote:
> ANTY-konformista to jest nonkonformista widziany oczyma konformisty

> 3eba jakos zracjonialzowac swe ulomnosci

Teza chybiona. Konformicja jako ktoś stosujący się do racjonalnych zasad, ma
także nawyk uznającą prawo nonkonformisty do szukania innych rozwiązań.
Antykonformistę łatwo poznać po tym, że najpierw zgłasza sprzeciw, a potem
się nad nim zastanawia.

michał

3. Data: 2008-08-08 14:58:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:

> [...]
> innych rozwiązań. Antykonformistę łatwo poznać po tym, że najpierw
> zgłasza sprzeciw, a potem się nad nim zastanawia.

"Konformista" oczywiście a nie "konformicja" :)

michał

4. Data: 2008-08-10 02:22:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Yyy-zacytuje ci piosenke. Pale w piecu cieplo jest,moje wiersze
troche wstyd,gdzies na scianie dyplom mam,3 miejsce w skoku w
dal. Znowu na nic przydam sie,lepiej
chyba pójde spac,nie ogladaj moich zdjec.....Bo nie ma we mnie nic i
nic nie jestem wart.A czerwień mojej krwi to tylko jakis zart.I
zapominac chce tak czesto jak sie da,ze nie ma we mnie nic i nic nie
jestem wart. Ty pilnuj moich snów i przychodz kiedy
chcesz,te chwile z moich dni do jednej dloni
zbierz. I nie pocieszaj mnie i tak tu
bede stal,bo nie ma we mnie nic i nic nie jestem wart....

5. Data: 2008-08-10 22:38:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal-W serii znanych experymentów Salomon Asch wykazal,ze ludzie
czesto dostosowuja do opinii grupy swoje oceny dotyczace tego,która z
linii ma te sama dlugosc co inna linia,nawet wówczas,gdy wiedza,ze
to,co mówia,jest niezgodne z prawda.Asch stwierdzil,ze
niekonformistyczni czlonkowie grupy na ogól nie sa przez nia
lubiani.Nawet bez tego experymentu wiadomo ze niekonformista jest
podpalaczem,a grupa podswiadomie wyczuwa zagrozenie i mamy walke o byt
stara jak swiat.

6. Data: 2008-08-12 08:57:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> [...]
> lubiani.Nawet bez tego experymentu wiadomo ze niekonformista jest
> podpalaczem,a grupa podswiadomie wyczuwa zagrozenie i mamy walke o byt

Z niekonformistów: nonkonformista tak - antykonformista nie. Ustalmy to
wreszcie. :)

michal

7. Data: 2008-08-12 09:46:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal-mnie jedynie chodzilo o taki aspekt sprawy iz konformista
raczej wrogo funkcjonuje do zjawiska do którego jego mózg nie
nawykl,czyli niekonformisty.

8. Data: 2008-08-12 10:42:22

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> wrote in news:13a5acd2-c144-42e4-b651-
4...@5...googlegroups.com:

> Yyy-zacytuje ci piosenke. Pale w piecu cieplo jest,moje wiersze
> troche wstyd,gdzies na scianie dyplom mam,3 miejsce w skoku w
> dal.

the song tells about a looser!

being a nonconformist is about WINNING, challenging & demanding, being
independent, watchful, corageuos, and making difference

--
Y?

9. Data: 2008-08-12 11:09:19

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> Michal-mnie jedynie chodzilo o taki aspekt sprawy iz konformista
> raczej wrogo funkcjonuje do zjawiska do którego jego mózg nie
> nawykl,czyli niekonformisty.

Oczywista oczywistosc. Gdyby bylo inaczej, konformistów musialoby byc mniej
niz nonkonformistów.

michal

10. Data: 2008-08-12 11:25:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

So, who are these people:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Theodore_Kaczynski
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawa_Josefa_Fritzla

... winners or losers?

Noncoformism testifies about low measure of EI and it is some justification
for lack
of adaptive skills rather.

<<...people who are emotionally adept--who know and manage their own
feelings well,
and who read and deal effectively with other people's feelings--are at an
advantage in any
domain of life. . . People with well-developed emotional skills are also
more likely to be
content and effective in their lives, mastering the habits of mind that
foster their own
productivity; people who cannot marshal some control over their emotional
life fight
inner battles that sabotage their ability for focused work and clear
thought...>>
/Emotional Intelligence (1995), Daniel Goleman/

BTW are you a single YYY?
You look like permanent single one for me. :)

--
CB

Użytkownik "Yyy" <y...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

> the song tells about a looser!
>
> being a nonconformist is about WINNING, challenging & demanding, being
> independent, watchful, corageuos, and making difference

Bojkot bojkotem...
KACZYSTAN, TUSKOLAND...
Z SCP
co wy na to?