ANTYBIOTYKI - KIEDY UŻYWAĆ?

21. Data: 2002-04-29 10:03:42

Temat: Re: ANTYBIOTYKI - KIEDY UŻYWAĆ?
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
news:Pine.GSO.4.31.0204290835490.3934-100000@dorota.
am.torun.pl...
> Na szczescie wlasnie w Polsce mamy jedna z najnizszych opornosci
> na antybiotyki w Europie, jak glosi projekt Alexander. Wiec
> chyba nie jest z tym tak zle ...

Szpitalny'm ci ja, wiec nie wiem za bardzo jak to z ta opornoscia jest
(kiedy mam problem to sieje i z reguly jest to oporne na wszystko poza
wankomycyna i tazocinem...), ale znajomi domowi placza:)
Jesli jednak nie jest az tak zle - to tylko sie cieszyc:))

Pozdrawiam

m.

22. Data: 2002-04-29 12:02:59

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Apr 2002, Marek Bieniek wrote:

> [...]
> wankomycyna i tazocinem...), ale znajomi domowi placza:)
> Jesli jednak nie jest az tak zle - to tylko sie cieszyc:))

masz racje, zapewne ze szpitalnymi infekcjami jest znacznie gorzej.
Projet Alexander odnosi sie do pozaszpitalnych infekcji drog oddechowych
wylacznie.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

23. Data: 2002-04-29 12:13:18

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> masz racje, zapewne ze szpitalnymi infekcjami jest znacznie gorzej.
> Projet Alexander odnosi sie do pozaszpitalnych infekcji drog oddechowych
> wylacznie.

Interesuje mnie wlasnie temat infekcji szpitalnych.
Na ile sa grozne dla pacjentow, jak czesto sie pojawiaja i czy jest
jakis ranking szpitali wedlug czestosci ich wystepowania.
I ostatnie.
Czy infekcje szpitalne sa grozne dla zdrowia/zycia dla starszych
pacjentow w szpitalu ?
Jacek
--
Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

24. Data: 2002-04-29 15:52:52

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Na szczescie wlasnie w Polsce mamy jedna z najnizszych opornosci
>na antybiotyki w Europie, jak glosi projekt Alexander. Wiec
>chyba nie jest z tym tak zle ...
Zależy, na które - na tetracykliny wysoką.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego
adresu w nagłówku.

przyrzad do miezrenia cisnienia
zab madrosci
silne bole brzucha ...