ANTYKONCEPCJA - raz jeszcze

1. Data: 2003-02-12 08:47:54

Temat: ANTYKONCEPCJA - raz jeszcze
Od: "Rima" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo krótkie pytanie: zaczęłam kolejne opakowanie pigułek w niedzielę
(zawsze biorę pigułki - odkąd zaczęłam stosować o tej samej porze dnia), ale
wczoraj , tj. wtorek zapomniałam całkowicie o jej zażyciu. Dzisiaj zażyłam
"dzisiejszą" o normalnej porze, wczorajszą wyrzuciłam. Teraz moje pytanie:
wiem że muszę się teraz dodatkowo zabezpieczać, ale... jak długo? do końca
opakowania?
Dziękuję za odpowiedź
Iza

2. Data: 2003-02-12 08:54:05

Temat: Re: ANTYKONCEPCJA - raz jeszcze
Od: "Izunia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rima" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem że muszę się teraz dodatkowo zabezpieczać, ale... jak długo? do końca

Witaj!
Nie potrzebnie wyrzuciłaś tabletkę, trzeba było ją zażyć razem z dzisiejszą.
Co do ewentualnego zabezpiezczenia się, to musisz coś jeszcze stosować aż do
wystąpienia miesiączki.

Pozdrawiam również Iza!

3. Data: 2003-02-12 12:08:11

Od: "ohlala" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dzisiejszą.
> Co do ewentualnego zabezpiezczenia się, to musisz coś jeszcze stosować aż

Tak? A ja słyszałam, że wystarczy zabezpieczać się dodatkowo przez około
tydzień od feralnego zapomnienia, a potem poziom hormonów powraca do
bezpiecznej wartości...

Widać są różne szkoły...

Pozdrawiam,
trzecia Iza

4. Data: 2003-02-12 12:31:40

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ohlala" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Tak? A ja słyszałam, że wystarczy zabezpieczać się dodatkowo przez około
> tydzień od feralnego zapomnienia, a potem poziom hormonów powraca do
> [...]

odsylam do Waldima na www.antykoncepcja.pl na lopatologiczne wyjasnienie
krok po kroku

rozwin punkt :jesli zapomnialas o tabletce i nie wiesz co zrobic to zajrzyj
tu...
Jola L-L

5. Data: 2003-02-12 14:05:27

Od: "Izunia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak? A ja słyszałam, że wystarczy zabezpieczać się dodatkowo przez około
> tydzień od feralnego zapomnienia, a potem poziom hormonów powraca do

Witaj trzecia Izo!!!
Tą informację przeczytałam na ulotce moich tabletek, a zresztą moja lekarka
to potwierdziła.

Pozdrawiam IZA!!!

Katar, basen, chlor?
Diclak