Re: APEL do klientów ŚRKCh

From: Mariusz Krawiec <k...@c...edu>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: APEL do klientów ŚRKCh
Date: Tue, 07 Nov 2000 10:50:27 -0500

JA TOJESTEM wrote:

> Nie wiem czy Państwo wiedzą ile kosztują wymagane przez system START
> składniki systemu komputerowego.
> PIK jak zwykle wypuścił program nieprzetestowany na różnych konfiguracjach.
> - Działają z nim dwa typy czytników kodów paskowych - obydwa jednej firmy
> !!!
> - Działają z nim dwa typy drukarek !!!
> - System nie działa z Linuxem i darmowym SQL dla Linuxa
> - System wymaga Microsoft Windows
> Na całym świecie za podobne praktyki monopolistyczne można by ...
> ale nie w Polsce.

no, tu sie troche mylisz.
Wprawdzie w USA rzad probuje powstrzymac monopolistyczne
praktyki Microsoftu, ale nie idzie to latwo.
Realia sa natomiast takie, ze pewnie z 90% komputerow sprzedawanych
masowo zawiera komponenty, ktore nie beda pracowaly z Linuxem.
Najczesciej sa to modemy, karty dzwiekowe a takze drukarki.
Sytuacja ulegla niewielkiej poprawie, ale w dalszym ciagu jak sie spytasz
w sklepie o kompatybilnosc z Linuxem, to oczy na ciebie wybaluszaja.

Ja bardzo lubie Linuxa, ale w pracy znacznie czesciej uzywam
Windows, po prostu dlatego, ze software jakiego uzywam wymaga
tego systemu.

> Dlatego apeluję ślijcie zapytania do ŚRKCh i PIK'u dlaczego tak jest.
> Może po paru, paruset, parutysiącach listów zauważą swoich klientów !!!
> Pozdrawiam A.I.K.

Mariusz