APIK! =8-/

1. Data: 2000-07-11 14:24:39

Temat: APIK! =8-/
Od: "Janusz Malejewski" <k...@p...most.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik odpowiedzal byl:

> Robert Szymczak napisał(a):
>
> ciach

> Fakt
^^^^^^^

=:-/ =:-\ =:-| =:-( hrrrhrrrrhhhhrrrrrrzzzzzz

apik! jak nie masz nic do powiedzenia to siedz cicho!
i zacznij w koncu ciac cytaty!
slowo daje, juz dawno chcialem cie wrzucic do smietnika (zablokowac) za
permanentne lamanie PODSTAWOWYCH ZASAD KORZYSTANIA Z GRUP DYSKUSYJNYCH.
zwracalem ci na to uwage prywatnie.
i co?
i to co powyzej!
:-/

ide sie wyluzowac!

pozdrawiam dziko!
jarek malejewski
--
"Dzikie Życie" w internecie: http://www.most.org.pl/pnrwi/dz
Prenumeruj "Dzikie Życie", pomagaj kampaniom!

2. Data: 2000-07-11 20:33:16

Temat: Re: APIK! =8-/
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Malejewski napisał(a):

> [...]
> slowo daje, juz dawno chcialem cie wrzucic do smietnika (zablokowac) za
> permanentne lamanie PODSTAWOWYCH ZASAD KORZYSTANIA Z GRUP DYSKUSYJNYCH.

I co polepszylo ci sie ? moge sie nie odzywac wiecej kasy w kieszeni
zostanie

--
Pozdrowka Apik
*Piszmy o konkretach

3. Data: 2000-07-11 21:31:31

Od: "Janusz Malejewski" <k...@p...most.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik <a...@c...pl> na moje napisal byl:

> I co polepszylo ci sie ?

nieco, ale prosze cie, jeszcze *troszeczke* popracuj nad cie,ciem.
prosze...

> moge sie nie odzywac wiecej kasy w kieszeni

kasa to jedno, a czas, ktory trzeba poswiecic na czytanie pierdol to
drugie.
nie chodzi o to, zeby nie pisac na grupe.
chodzi o to, zeby jej nie zasmiecac.
jesli kogos rozpiera energia i ma nadmiar czasu, to proponuje zeby
opracowal faq grupy - to na poczatek.

> --
> Pozdrowka Apik
> *Piszmy o konkretach
> albo nie piszmy wcale*

czytajmy, co piszemy w podpisach, albo nie piszmy ich wcale...
;-)

pozdrawiam dziko!
jarek malejewski

4. Data: 2000-07-11 21:31:31

Od: "Janusz Malejewski" <k...@p...most.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2000-07-12 06:05:34

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik wrote:

> I co polepszylo ci sie ? moge sie nie odzywac wiecej kasy w kieszeni
> zostanie
>
> --
> Pozdrowka Apik
> *Piszmy o konkretach
> albo nie piszmy wcale*
> a...@c...pl #UIN 76342942

Apik nie tnij

Ludzie głośniej - niech cały świat o nas usłyszy.
A jak nas wytną do znajdziemy inny serwer :-)
A co, niech nam tylko odskocza to w .... i nożem.

Jacek Kruszniewski

PS.: A może trochę grafiki :-)
takiego BMP'a około 11 MB - to się ludzie zdziwią.

6. Data: 2000-07-12 13:28:31

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Malejewski napisał(a):

ciach

> kasa to jedno, a czas, ktory trzeba poswiecic na czytanie pierdol to
> drugie.

No wlasnie juz nie wspomne o baterii reklam pod twoimi postami ale
oczywiscie twoim zdaniem to nie sa pierdoly, ale stwierdzenie faktu ze
ktos faktycznie nie utyskuje to oczywiscie pierdola.
Jak jestes taki cpecjalista w ciachaniu to pociachaj ten post w ktorym
napisalem krotko i zwiezle "fakt" tak by innnni wiedzieli oco chodzi
> nie chodzi o to, zeby nie pisac na grupe.
> chodzi o to, zeby jej nie zasmiecac.

Czytaj reklamy to nie smiecie

> jesli kogos rozpiera energia i ma nadmiar czasu, to proponuje zeby
> opracowal faq grupy - to na poczatek.
Ciebie to chyba rozpiera i dlatego sie czepiasz (bez urazy)

--
Pozdrowka Apik
*Piszmy o konkretach

7. Data: 2000-07-12 13:31:56

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski (IT)" napisał(a):

ciach

> Apik nie tnij
>
> Ludzie głośniej - niech cały świat o nas usłyszy.
> A jak nas wytną do znajdziemy inny serwer :-)
> A co, niech nam tylko odskocza to w .... i nożem.

Mnie tam mogo filtrowac jak sie komu nie podoba to co pisze i jak pisze
to moze nie czytac, w koncu mowia ze to wolny kraj podobno

> Jacek Kruszniewski
>
> PS.: A może trochę grafiki :-)
> takiego BMP'a około 11 MB - to się ludzie zdziwią.

O juz widze ten wrzask, wystarczy ze napiszesz w html i juz cie opitola

--
Pozdrowka Apik
*Piszmy o konkretach

8. Data: 2000-07-12 15:36:51

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Apik <a...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> ciach

> O juz widze ten wrzask, wystarczy ze napiszesz w html i juz cie opitola

Mialem okazjie przezyc to na wlasnej skorze:-((((
goscia nie widze na grupie - a taki OPR

Ps. Poprawcie mnie jezeli za malo wyciolem:-))))) (ale delikatnie prosze)

a tak na marginesie : zmienilem troche wyglad mojej strony a nie znam
nikogo z dostepem do internetu by sprawdzic jak dziala na innych
przegladarkach
moze ktos z Was moze (po kosztach fir....)
http://priv4.onet.pl/kat/brs/index.html
dzieki

--
Pozdr. - RS/Szymon

9. Data: 2000-07-13 07:29:04

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nikogo z dostepem do internetu by sprawdzic jak dziala na innych
> przegladarkach
> moze ktos z Was moze (po kosztach fir....)

Na Netszkapce 4.7 - wygląda ładnie ale nie działają buttony :-(

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2000-07-13 09:06:57

Od: "RS/Szymon" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Netszkapce 4.7 - wygląda ładnie ale nie działają buttony :-(
>
> Jacek Kruszniewski

SERDECZNE DZIEKI !!!

--

Pozdr. - RS/Szymon
r...@p...onet.pl

Propozycja dla miska-Komputer dla kazdego
SamiSobie-prawo-mam pytanie
SamiSobie-prawo-mam pytanie
Prośba o pomoc
Poszukuje ON z powiatu Mińsk Maz.