AUTAN - czy jest szkodliwy?

1. Data: 2008-04-10 06:02:33

Temat: AUTAN - czy jest szkodliwy?
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektórzy stosują przeciw komarom, meszkom, kleszczom Autan, np. w płynie.
Czy ktoś z Was wie może coś o odziaływaniu Autanu na skórę, przy np.
dłuższym używaniu i ekspozycji na słońce?
Nic się nie stanie, jak skórę przetrę Autanem i będę się opalać?
Pozdrawiam,
jangr

2. Data: 2008-04-10 06:14:45

Temat: Re: AUTAN - czy jest szkodliwy?
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze 10-04-2008 08:02:
> [...]
> dłuższym używaniu i ekspozycji na słońce?
> Nic się nie stanie, jak skórę przetrę Autanem i będę się opalać?

A na opakowaniu nie ma nic na temat ewentualnej szkodliwości wystawienia
posmarowanej skóry na słońce?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2008-04-10 07:29:04

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości
> A na opakowaniu nie ma nic na temat ewentualnej szkodliwości wystawienia
> posmarowanej skóry na słońce?

Jeszcze nie kupiłem, więc nie mogę niczego przeczytać.
Dopiero zamierzam kupić, ale nie wiem, czy sobie nie zaszkodzę.
Poza tym wolałbym uzyskać info od kogoś, kto to sam stosował.
jangr

4. Data: 2008-04-10 10:14:47

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze 10-04-2008 09:29:

> Jeszcze nie kupiłem, więc nie mogę niczego przeczytać.

Zanim kupisz, możesz przeczytać co pisze na opakowaniu.

> Dopiero zamierzam kupić, ale nie wiem, czy sobie nie zaszkodzę.
> Poza tym wolałbym uzyskać info od kogoś, kto to sam stosował.

To, że komuś nie zaszkodziło, nie musi oznaczać, że i tobie nie
zaszkodzi (i vice versa).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk
leszek.maszczyk (at) gmail com

Kremy firmy Zona na atopowe zapalenie skóry
Prosba o tlumaczenie i interpretacje
ntykoncepcja prowadzi do niepłodno?ci
doktor świboda czy lekarz świeboda?
miaria świeboda