Abażury i owalna serweta.

1. Data: 2005-06-01 12:49:14

Temat: Abażury i owalna serweta.
Od: "OLUSIA" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy przypadkiem nie zauważyłyście gdzies wzoru na abażur do lampy stojącej,
zeby na druciany stelaż naciągnac? Mam też kłopot z owalnym stołem. Wszyscy
mają okrągłe stoły? Robię części (male serwetki) i w końcu zrobię składankę
na owalny stol, ale dlaczego nie ma wzoru na owale. To taki przyjemny
ksztalt. Moze jakis taki od srodka robiony, co przedluzac mozna.
Naszlo mnie i dreczy. Olusia

2. Data: 2005-06-01 13:24:40

Temat: Re: Abażury i owalna serweta.
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam tylko takie do abazurow:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24009
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=23986

moze cos analogicznie wymyslisz? bo chyba sa to do lamp wiszaco
stojacych w dol...

pozdrawiam
Justyna

3. Data: 2005-06-01 13:34:44

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na owalny stol, ale dlaczego nie ma wzoru na owale. To taki przyjemny
> ksztalt. Moze jakis taki od srodka robiony, co przedluzac mozna.

Ależ oczywiście że są wzory na serwety owalne, np tu:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=35473
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=27924
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=36062&PhotoID=357109
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=36062&PhotoID=357113
A abażury np. tu:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=23986
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=9101

... wyszukane w naszym archiwum w ciągu jednego kiwnięcia ogonem :)...
http://tinylink.com/?n6BS9bIiJx , to na przyszłość ;)
Moolinea
----------------------------
GG 3326795
Google Twoim przyjacielem :)
http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org

4. Data: 2005-06-01 20:27:32

Od: "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam : http://sylfe.free.fr/indexmodelesdivers.htm => Abats Jours jak
klikniesz na zdjęcie dostaniesz "przepis" na to co widzisz na zdjęciu.
pozdrawiam
Mampka

5. Data: 2005-06-02 10:18:12

Od: "OLUSIA" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>

>Witam! Oniemialam. Dzieki 1000-krotne. Te parasolki... Szalenstwo!
> nie przypuszczalam, ze cos takiego istnieje i mnie wlasnie spotka. Mampka,
tak Ci dziekuje, ze nawet nie wiesz.
Pozdrawiam najserdeczniej.
Olusia

6. Data: 2005-06-02 10:23:27

Od: "Małgorzata Grabska-Kalbarczyk" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moolinea <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> napisał(a):

> .... wyszukane w naszym archiwum w ciągu jednego kiwnięcia ogonem :)...
Witam!
Faktycznie marnie machalam, ale malo sie jeszcze na tym znam, natomiast
wdziecznosc moja granic nie ma, bo prawie zemdlalam po tym co od Ciebie i
innych dostalam, zajrzyj do tego, co Mampka podeslala. Plakac z zachwytu
mozna.
Dzieki!
Olusia

7. Data: 2005-06-02 11:31:49

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych dostalam, zajrzyj do tego, co Mampka podeslala. Plakac z zachwytu

No tak, ta stronka od Mampki jest bardzo fajna, juz kilka razy na nią
zaglądalam i troszke juz z niej sciągnęlam :). A co do wyszukiwarki, to
wszystko zalezy jedynie od tego ile bedziesz miała pomysłow na odmianę i
kombinację słów określających to czego szukasz. A poz tym to wspaniała
zabawa z szybkością światła połytająca kolejne godziny wolnego czasu :)
Moolinea
----------------------------

8. Data: 2005-06-05 13:19:53

Od: "Mariola Mikulska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, weszłam na twoją stronę, bo myślałam, że to Ty masz ten wzór na owalną
serwetę. Ja też mam zamówienie na taki obrus ale w dość dużych wymiarach bo
150cm x 195cm. Od dłuższego czasu kupuję gazetkę "DIANA ROBÓTKI" są tam różne
propozycje i po prostu modyfikuję je na swój sposób. Jest w nr 2/2005 Model 2
"na dowolnie długi stół"< serwetkę robi się właśnie od środka, więc można ją
dowoli powiększać.Jak będziesz miała też jakiś inny wzór chętnie skorzystam.
Pozdrawiam Mariola

XXX dla szukającej brązowego jamnika
Pokaz decoupage w Bielsku-Białej 02/06
xxx - prośba
gdzie części do łuczników w Szczecinie
[xxx] do posiadaczek ksiazki "Haft xxx dla poczatkujacych"