Abgymnic

1. Data: 2004-08-19 23:16:06

Temat: Abgymnic
Od: yawor <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie do konca dietowy temat, ale mysle, ze pasuje tutaj :)
stosowal ktos z Was abgymnica? jakie efekty?

anna

2. Data: 2004-08-20 07:42:42

Temat: Re: Abgymnic
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yawor" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie do konca dietowy temat, ale mysle, ze pasuje tutaj :)
> stosowal ktos z Was abgymnica? jakie efekty?

kilka osób tu na grupie stosowało abgymnika zakładając go sobie na głowe .o
efektach poczytać mozesz googlając hasła;dieta optymalna,optymalni,dyr
kwasniewski lub prądy selektywne (komercyjna nazwa abgymnic)

3. Data: 2004-08-20 12:48:07

Od: "$:m:l" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

rotfl

--
$|M|L[east$herba$bitbox$produ$beatnuts]

4. Data: 2004-08-20 13:55:08

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek napisał(a):
> kilka osób tu na grupie stosowało abgymnika zakładając go sobie na głowe .o
> efektach poczytać mozesz googlając hasła;dieta optymalna,optymalni,dyr
> kwasniewski lub prądy selektywne (komercyjna nazwa abgymnic)

Dieta optymalna odpowiedzią na wszystko!

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

5. Data: 2004-08-20 20:53:16

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Claygirl" <c...@s...tlen.pl> a écrit dans le message de

> Dieta optymalna odpowiedzią na wszystko!
>
> --
> Magdalena "Claygirl" Wójcik

niestety dla Ciebie juz nie ma nadziei, za pozno :(

Jurek

6. Data: 2004-08-20 20:55:11

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> niestety dla Ciebie juz nie ma nadziei, za pozno :(

Rotfl. Co to miało znaczyć?

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

7. Data: 2004-08-20 21:31:57

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Claygirl" <c...@s...tlen.pl> a écrit dans le message de
> .o

> niestety dla Ciebie juz nie ma nadziei, za pozno :(

Jurek!!!!!! jak piszesz na pmd to sciagnij abgymnika ze łba.to nie jest
grupa o diecie optymalnej.to samo tyczy sie Krysi

8. Data: 2004-08-20 21:34:37

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jurek!!!!!! jak piszesz na pmd to sciagnij abgymnika ze łba.to nie jest
> grupa o diecie optymalnej.to samo tyczy sie Krysi

fundamentow pmd to ja Cie uczyl nie bede, ale jak piszesz to mysl (chyba ze
odczuwasz silny bol :(, literka "d" w pmd oznacza "dieta" a "DO" oznacza
"dieta optymalna"

Jurek

9. Data: 2004-08-20 21:36:41

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rotfl. Co to miało znaczyć?
>
> --
> Magdalena "Claygirl" Wójcik

ze na DO jest za pozno :(

Jurek

10. Data: 2004-08-28 23:22:39

Od: "GraHrabia" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie do konca dietowy temat, ale mysle, ze pasuje tutaj :)
> stosowal ktos z Was abgymnica? jakie efekty?
>
> anna stosowalam

z pewnoscia napina miesnie, ale ja nie mam nadwagi, proponuje forsowniejsze
cwiczenia dla bardziej otylych grazka

słodycze
Stek prostych pytan
10 dzień diety...