Abonament RTV

1. Data: 2002-01-31 14:08:28

Temat: Abonament RTV
Od: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze nie wszyscy wiedza (ja dowiedzialem sie niedawno i chyba zbyt
pozno...), ze ON posiadajace orzeczenie o niezdolnosci do pracy i
samodzielnej egzystencji sa zwolnione od oplat abonamentu
radiowo-telewizyjnego.
Ksiazke oplat abonamentowych mozna zlikwidowac w urzedzie pocztowym po
przedlozeniu odpowiedniego orzeczenia lekarskiego ZUS i odcinka wyplaty
renty.
Pozdrawiam i zachecam do skorzystania.
Zbig A. Gintowt

2. Data: 2002-01-31 14:29:09

Temat: Re: Abonament RTV
Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozno...), ze ON posiadajace orzeczenie o niezdolnosci do pracy i
> samodzielnej egzystencji sa zwolnione od oplat abonamentu

i dopowiem,

że osoby niesłyszące o obustronnym ubytku słuchu powyżej 80 dB
posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
z określeniem niepełnosprawności literą "L" również.
--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia stana sie rzeczywistością.

3. Data: 2002-01-31 21:43:27

Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbig Andrzej Gintowt <z...@c...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3bj4s$np6$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Ksiazke oplat abonamentowych mozna zlikwidowac w urzedzie pocztowym po
> przedlozeniu odpowiedniego orzeczenia lekarskiego ZUS i odcinka wyplaty

Witam
Juz niedlugo rzad i premier, ktorzy tak kochaja biednych niepelnosprawnych
zabiora i te ulge.
interpio

Odp: toner cartridges
Pytanie o znizki za granica