Aborcja a choroby psychiczne

371. Data: 2009-08-30 11:36:03

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 13:08:50 +0200, vonBraun napisał(a):

> Tak. A szczególnie lubią pożerać dzieci innych (poprzednich) ojców.Co do
> własnych to chyba jak je bardzo 'przyciśnie' ;-)

> To, że Twój TŻ jest najlepszym TŻ na świecie i Natka oraz Medea powinny
> ci Go zazdrościć

Co do natki - nie wiem, nie znam, ale skoro to Twoja żona, to na pewno.

> zostało już dawno ustalone na tej grupie, zatem, jako
> nie podlegające dyskusji nie będzie przez mnie komentowane.
>
> pozdrawiam
> vonBraun

Reagujesz, jakbyś rzeczywiście nie mógł się wygrzebać z własnych
niedociągnięć...
--

Ikselka.

372. Data: 2009-08-30 11:42:06

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Na ekranie to wygląda bardzo ładnie :)

Nie kłóćmy się o to kto co ma robić przy dziecku.
Usiądźmy i porozmawiajmy...;-))

pozdrawiam
vonBraun

373. Data: 2009-08-30 11:46:48

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ie/index.html

> [...]
>
> Interpretacje zjawisk, o których piszę są różne. Na 'dzień dobry'
> pojawiają mi się dwa pytania: (1)Czy upodabnianie się roli matki i ojca w
> życiu rodziny jest przyczyną tego zjawiska, czy też lekarstwem na to
> zjawisko? (2)Czy jeśli jest przycyną, to jest przyczyną główna - bo może
> ujawniają się w tej stopniowej zmianie statusu ojca jakieś inne
> biologiczne (instynktowe) lub kulturowe tendencje?
>
> Co do pierwszego pytania to wiem tyle, że kooperacji między dowolnymi
> 'podmiotami' sprzyja raczej ich komplementarna specjalizacja a nie

Zbyt ogólne twierdzenie.

> Co do drugiego to przypominają się jeszcze pomysły psychologów
> ewolucyjnych na różne 'strategie' reprodukcyjne mężczyzn i kobiet, oraz
> fakty ekonomiczne wskazujące na to, że rozwiniętych społeczeństwach -
> kobietom, z ekonomicznego punktu widzenia ojciec dziecka przestaje być tak
> potrzebny jak kiedyś.

I na szczęście.
Czy nie był to od zawsze wielki zarzut mężczyzn pod adresem kobiet:
że potrzebujemy was tylko dla zapewniania bytu?
Te związki, które trwają, mają szansę być lepsze, gdy trwają
'z przekonania'.

Natek

374. Data: 2009-08-30 11:48:10

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun wrote:

> Nie kłóćmy się o to kto co ma robić przy dziecku.
> Usiądźmy i porozmawiajmy...;-))
>
> pozdrawiam
> vonBraun
A na poważnie. Jak pracuje się jako stróż, nawt jako psycholog to można
iść tu na jakieś ustępstwa. Ale jak facet jest kierowcą, chirurgiem, czy
operatorem suwnicy to zmniejsza to niestety możliwość kompromisu.
vB

375. Data: 2009-08-30 11:50:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Aug 2009 13:48:10 +0200, vonBraun napisał(a):

> A na poważnie. Jak pracuje się jako stróż (...) to można
> iść tu na jakieś ustępstwa.

:-D
Bo można przecież wyspać się w pracy?
Ot, poczucie uczciwości ...
--

Ikselka.

376. Data: 2009-08-30 11:52:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie vonBraun <i...@g...pl> tak oto plecie:

> To, że Twój TŻ jest najlepszym TŻ na świecie i Natka oraz Medea powinny ci
> Go zazdrościć zostało już dawno ustalone na tej grupie, zatem, jako nie
> podlegające dyskusji nie będzie przez mnie komentowane.

Nie tylko. Wszystkie, wszystkie!

Qra

377. Data: 2009-08-30 11:59:06

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Co do natki - nie wiem, nie znam, ale skoro to Twoja żona, to na pewno.

> Reagujesz, jakbyś rzeczywiście nie mógł się wygrzebać z własnych
> niedociągnięć...

Konsekwentnie, Nie będzie również komentowana niższość innych TŻ w tym
moja własna ;-)

pozdrawiam
vonBraun

378. Data: 2009-08-30 12:05:21

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> :-D
> Bo można przecież wyspać się w pracy?
> Ot, poczucie uczciwości ...

Inaczej, stróż może przenieść się na godziny nocne, psycholog może tak
zorganizować pracę z pacjentem, że jeśli nie jest na 100% sprawny, zrobi
rzeczy mniej obciążające (np. diagnostykę a nie pracę terapeutyczną).

Obawa przed skutkami błędu spowodowana brakiem koncentracji, też jest
mniejsza, nie ma co ukrywać.

pozdrawiam
vonBraun

379. Data: 2009-08-30 12:18:14

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie vonBraun <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie tylko. Wszystkie, wszystkie!

Droga Qro- a nie lepiej to dogadać się z Osobistym Kogucikiem- zamiast
zazdrościć?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

380. Data: 2009-08-30 12:18:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musi być trzeźwy zwarty i gotowy. To logiczne wyjście. Te parę godzin snu

Przy założeniu, że mąż przyniesie tego upolowanego mamuta już sprawionego,
poddanego obróbce termicznej, słowem: gotowego do zjedzenia, to - tak, "te
parę godzin snu żona może odrobić po południu".

Qra

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane