Aborcja a choroby psychiczne

511. Data: 2009-08-31 19:32:59

Temat: Re: Aborcja a choroby psychiczne
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Miał dosyć życia. A ludzie się zabijają o nieśmiertelność..

Miał dość z jednego, mocno cielesnego powodu. Jakby go uczeń jego nie
dziabnął, to by sobie dalej po łąkach i pastwiskach greckich brykał.

Qra

512. Data: 2009-08-31 19:34:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> centaurów,(...)"

> Coś mi sugerujesz?

Że też lubisz na bary się brać z wrogiem, a od uczniowskiej ręki zranion być
możesz.

Qra

513. Data: 2009-08-31 19:35:20

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wystarczyło z raz przeczytać "Mity greckie"...

W LO okrojone, na polonistyce całość. Trzeba mieć dużo samozaparcia,
żeby czytać rzeczy, które nas nie interesują.

--

Paulinka
przeczytałam Biblię w przekładzie Wujka 12 tomów

514. Data: 2009-08-31 19:35:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Mimowolnie tak odbiera się kogoś, o kim wie się, że ma rację, a ta racja
> jest akurat przeciwieństwem realiów życia odbiorcy nieistniejącego de
> facto "klapsa"...

No, racją mi przyłożył. Dupsko zabolało.

Qra

515. Data: 2009-08-31 19:37:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> To Ty nie widzisz żadnego, droga Qro
> pozdrawiam serdecznie

Nieno, jak metaforą nie mogę dotrzeć, to serio zapytam: skąd u Ciebie ta
data i liczba?

Qra

516. Data: 2009-08-31 19:38:14

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Chiron <c...@...pl> tak oto plecie:

> Nieno, jak metaforą nie mogę dotrzeć, to serio zapytam: skąd u Ciebie ta
> data i liczba?

Wujek gugle Cię tak zapewne podsumował.

--

Paulinka

517. Data: 2009-08-31 19:38:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Nadstawiałeś pośladki??
> Jakoś nie mogę uwierzyć. ;)

Nieeee... pacyfikował.

Qra

518. Data: 2009-08-31 19:46:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Coś mało jak na ponad 3 lata, no nie Qrka? ;)

Poza tym któreś tam były mniej lakoniczne, np. o sałatce jakiejś, płukaniu
ziemniaków pod prysznicem, nawet ostatnio, o Rzepie.

Qra

519. Data: 2009-08-31 19:47:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> No to mamy świntom trójcem :)

A kto czeci, bo nie widzę?

Qra, nobojużpozmrokujest

520. Data: 2009-08-31 19:48:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Wujek gugle Cię tak zapewne podsumował.

A to wujek ma już demencję i wcześniej 2006 nie sięga?

Qra

Do XL
Re: Polecam marihuane
Zobaczcie co oni nam zrobili i robią. A może ktoś czytał tą książkę ?
W Irlandii upadł kościół katolicki.
Re: Polecam marihuane