Absynt

1. Data: 2005-01-09 17:30:20

Temat: Absynt
Od: "szymon" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko jak pic ten specyfik???

1. Data: 2005-01-09 17:31:57

Temat: Re: Absynt
Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"szymon"
> Mam pytanko jak pic ten specyfik???

kladziesz kostke cukru na lyzce, ktora opierasz o szklanke, wlewasz absynta
przez kostke, podpalasz to co sie wlalo, po chwili gasisz i zawartosc lyzki
wsypujesz do szklanki a calosc wypijasz. mniam :)

1. Data: 2005-01-09 17:34:49

Od: "szymon" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-01-09 17:42:47

Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A gdzies mozna to kupic? Czy wlasne? Z tego co wiem to nikt tego nie
produkuje bo b. szybko pozbawia neuronikow w glowce.

1. Data: 2005-01-09 18:05:20

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jan 2005 18:42:47 +0100, altf4 napisał(a):

> A gdzies mozna to kupic? Czy wlasne? Z tego co wiem to nikt tego nie
> produkuje bo b. szybko pozbawia neuronikow w glowce.

W PL produkcja i sprzedaz byly zakazane, bo to dosc szkodliwy specyfik.
AFAIK mozna bylo kupic absynt w Czechach. Jak jest po wuniowstapieniu - nie
wiem.

Maciek
"Wyglad mam niecodzienny, ale wnetrze mile i spokojne" (TR&A)

1. Data: 2005-01-09 18:57:04

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna@[nospam]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "altf4" <a...@p...com> napisał w wiadomości
>A gdzies mozna to kupic? Czy wlasne? Z tego co wiem to nikt tego nie
> produkuje bo b. szybko pozbawia neuronikow w glowce.

A ja widziałam ostatnio Absynt w Katowicach w Carefourze
w Czechach po UE wstąpieniu był do kupienia nadal

Pzdr
Akna

1. Data: 2005-01-09 19:09:22

Od: "szymon" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-01-09 20:15:17

Od: Grumens <g...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jan 2005 18:42:47 +0100, altf4 napisał(a):

> A gdzies mozna to kupic? Czy wlasne? Z tego co wiem to nikt tego nie
> produkuje bo b. szybko pozbawia neuronikow w glowce.

w Czechach jest pelno i rozne ale wlasciwosci halucynogennych nie posiada,
wypilem cala flaszke 70% i poczulem tylko zwykle upojenie alkoholowe.
Grumens

1. Data: 2005-01-09 21:34:25

Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"altf4"
> A gdzies mozna to kupic? Czy wlasne? Z tego co wiem to nikt tego nie
> produkuje bo b. szybko pozbawia neuronikow w glowce.

w czechach do wyboru do koloru (chociaz kolor to tylko zielony ;-)), w
butelkach plastikowych, szklanych, od polowki do litra, 60% - 70%.

wlasciwosci halucynogennych nie ma, ale pierwotnie produkowany byl z
dodatkiem pochodnej opium :)

1. Data: 2005-01-09 22:19:58

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

afaik to jest nielegalne w PL? Jak w wielu innych krajach.

poszukuje dobrego przepisu na suma...
pomocy - menu na imprezę
Jak zmniejszyć ostrość - POMOCY!!!!
muffiyi bez jajek - prosze o przepis
Małe pytanko orientalne - białe i czarne nasionka na pieczywie