Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.

1. Data: 2000-07-19 17:11:14

Temat: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!!
Wiem, ze mnie wszyscy nienawidzicie i bardzo ubolewam z tego powodu :-(.
Uwazacie, ze jestem wulgarna i nie potrzebnie wysylam tutaj posty :-(. Moze
i macie racje... Nie chce abyscie uwazali mnie tutaj za jakiegos wroga, wiec
moze bedzie lepiej jak odejde. Moze powroce do misiow i lalek, bo one nigdy
mnie nie skrzywdzily, nigdy nie powiedzialy, ze niepotrzebnie sie z nimi
bawie, a ja niegrzeczna je tak po prostu pozostawilam, tak jakby nigdy dla
mnie nic nie znaczyly. Jestem podla, ale czy to moja wina, ze doroslam?
Znowu nielubiana na drugiej z kolei grupie dyskusyjnej, czuje sie jak
niechciane dziecko, ktore niepotrzebnie przyszlo na swiat. Jesli stad
odejde, to juz sie nigdy tu, ani na jakiejkolwiek innej grupce nie pokaze.
Napiszcie mi tylko prosze, czy wszyscy mnie nienawidzicie, tak jak dwie
tutaj osoby, ktore daly mi to wyraznie do zrozumienia. Jesli moje
przypuszczenia sa prawdziwe, to obiecuje, ze juz tu nie wroce, a jesli
falszywe, to ostrzegam, ze moge tu pozostac do konca zycia he, he :-)).
Przepraszam, ze jestem soba, ze przeklinam i Was obrazam (chyba), ale
inaczej nie potrafie. Nie chce Was denerwowac, chociaz to czynie i
zapewniam, ze wcale nie specjalnie. Ja jestem tylko jedna malutka, niewinna,
zblakana duszyczka, ktora szuka u Was schronienia, ktora chce sie z Wami
zaprzyjaznic, tak jak duszek Casperek :-). Od niego uciekali, bo sie jego
bali, a Wy mnie nie chcecie, bo przeklinam. Czy tak naprawde az tak trudno
to zaakceptowac? Ja naprawde lubie to robic, bo to sa bardzo zabawne slowa,
ktore mi osobiscie bardzo przypadly do gustu :-).
Przepraszam, jesli w tym poscie uzylam wulgarnych slow i jesli kogos
urazilam, ale to sie stalo nieswiadomie.
Pozdrawiam
Ania

P.S. Jesli chcecie bym odeszla, to powiedzcie mi to. Jesli juz odejde, to
zapomnijcie o mnie.

1. Data: 2000-07-19 17:21:00

Temat: Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek <a...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Sild5.21461$p...@n...tpnet.pl...
> Witajcie!!!

> Napiszcie mi tylko prosze, czy wszyscy mnie nienawidzicie, tak jak dwie
> tutaj osoby, ktore daly mi to wyraznie do zrozumienia.

Kto Ci dał to do zrozumienia i jak ?

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-07-19 17:21:28

Od: "F@ker" <a...@a...se> szukaj wiadomości tego autora

Aniu! Zlotko! Jestes zajebista! Jestes... nie do wyjebania! Nie odchodz
bo i ja odejde...

F@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-07-19 17:24:07

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości: ...

[ciach]

Czesc Niunia (a moze Niun?)
Jesli chodzi o mnie, to nie schlebiaj sobie. Nie nienawidze Cie, do tego
musial(a)bys zrobic cos wielkiego i oryginalnego (a wiec zaspamowanie
skrzynki nie wchodzi w gre ;-))). Tak znow wiele wulgaryzmow to w Twoich
postach nie ma, wyglada to raczej na rozmowe trzylatkow mowiacych "kulwa"
(jeszcze seplenia) , bo to nowe dla nich slowo i chca sprawdzic reakcje
otoczenia. Przyznaje, ze sama tak robilam, ale to bylo daaaawno, wiec
zdazylam juz zapomniec, jak sie rozumie takie zachowania.
Jak dla mnie, to mozesz sobie tu zostac, z reszta nie jest to ani
pozwolenie, ani jego brak - ot, moje zdanie. Ale ze nic ciekawego nie
wnosisz, to od dzis Cie wrzucam do KF.

Papalki.

Moncia
BTW - wietrz czasami swoj pokoik z misiami i lalkami, bo od dymu chyba
dostala(e)s slowotoku.

1. Data: 2000-07-19 17:43:42

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:

> [...]
> Uwazacie, ze jestem wulgarna i nie potrzebnie wysylam tutaj posty :-(. Moze

Nie przejmuj sie tak bardzo, hihihi. To tylko grupa dyskusyjna...

1. Data: 2000-07-19 19:04:21

Od: Agnieszka <w...@k...WYTNIJ.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@p...com> pisze:

>Witajcie!!!
>Wiem, ze mnie wszyscy nienawidzicie i bardzo ubolewam z tego powodu :-(.

Ja cie nie kojarze...

>Uwazacie, ze jestem wulgarna i nie potrzebnie wysylam tutaj posty :-(.

Nie uwazam, bo jw.

>Napiszcie mi tylko prosze, czy wszyscy mnie nienawidzicie, tak jak dwie
>tutaj osoby, ktore daly mi to wyraznie do zrozumienia.

Ja nie. jw.

>falszywe, to ostrzegam, ze moge tu pozostac do konca zycia he, he :-)).

Tak czy siak nam groziszz - odejde i nie wroce....
zostane i bede was meczyc do knoca zycia....
co to, szantaz ?

>zblakana duszyczka, ktora szuka u Was schronienia, ktora chce sie z Wami
>zaprzyjaznic, tak jak duszek Casperek

Nie masz aby jakichs problemow z soba ?

Tak czy siak, ja nic do ciebie nie mam.

--
Winnie the Pooh: http://www.pooh.of.pl
Kubus Puchatek: http://www.kki.net.pl/~winnie_the_pooh/puchatek/

1. Data: 2000-07-19 19:31:26

Od: "Małgorzata" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Lipek" <a...@p...com> wrote:
> [...]
>zapomnijcie o mnie.
>
>NO no no....Sprowokowałaœ nas.Masz niezły styl pisania i jesteœ inteligentnš
osobš.Jestem tu nowa i nie wiem co narozrabiałaœ?
A tak w ogóle to chyba masz ochotę pożartować? Wesoła z Ciebie dziewuszka.
Serwusik

_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl

1. Data: 2000-07-19 21:32:15

Od: "Stefan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Ania
>
>P.S. Jesli chcecie bym odeszla, to powiedzcie mi to. Jesli juz odejde, to

przywołując Twoje posty z innego wątku podejrzewam, że:
1. lubisz gdy się ktoś nad tobą użala, lub
2. jesteś typem uwielbiającym werbalno- intelektualne udręczenie
(niekoniecznie fizyczne)
3. wypuściłaś na grupę bańkę mydlaną dla zwykłej zabawy.

pzdr.
st.b.

1. Data: 2000-07-20 05:44:21

Od: "Nata" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości: ...

>P.S. Jesli chcecie bym odeszla, to powiedzcie mi to.

Jesli chodzi o mnie, to mozesz robic co zechcesz. Jest mi to obojetne.

pozdrawiam
Nata

1. Data: 2000-07-20 05:48:13

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote in message ...
> [...]
>i macie racje... Nie chce abyscie uwazali mnie tutaj za jakiegos wroga,

Watpie, by ktos Ciebie nienawidzil. Wszyscy na tej grupie sa sobie zyczliwi
(przynajmniej tak powinno byc), wiec nie masz potrzeby odejscia.
Jesli to jest prawda, ze liczysz tylko 15 lat, to jestes przedojrzala na
swoj wiek.
Jestes inteligenta, masz ciekawy styl pisania ale bez wulgaryzmow czytaloby
sie Ciebie o wiele lepiej (mowie w imieniu wiekszosci, bo wierze, ze sa tu i
tacy, ktorzy sie z Toba indefikuja). Czy naprawde nie mozesz sie obejsc bez
tych wulgaryzmow? Sprobuj! Nim wysylas jakis posting, zastanow sie, czy nie
mozesz zastapic wylgaryzmy jakimis innymi slowami.
Ale nie przejmuj sie; jestes mlodziutka i wiele rzeczy przy swojej
inteligencji jeszcze sie nauczysz i przyswoisz.

Pozdrawiam,
jakub

co się ze mną dzieje?!
testy psychologiczne