Acidanthera nie kwitnie

11. Data: 2006-09-12 19:24:31

Temat: Re: Acidanthera nie kwitnie
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Teresa napisał:

> Co jesień obiecuje sobie że nie wykopie
> i co wiosna ten sam problem .

Eksperymentuj :-)
Miałam białe bez wykopywania chyba przez 3 lata.
I kwitły. Ostatnia zima załatwiła.

> Ale jednego to pilnuje bardzo "Green Star",
> ma ładny kolor :-)

Piękny :-)

Barbara

12. Data: 2006-09-13 09:38:26

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Oj, kłopotliwe pytanie zadałeś :-)
> Nie pamiętam, pewnie nie głębiej niż 10 cm.
> Ale skoro producent podaje większą głębokość, zrobiłeś prawdłowo.
> Zobacz tutaj.

Tam pisze: "cebulki umieszczamy na głębokości 5 cm".
Pobiegłem sprawdzić moje opakowanie : "10-15 cm".
Kogoś trzeba walnąć w łeb ;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

13. Data: 2006-09-14 09:55:49

Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie acidantera zaczyna kwitnac - jest to kwiat typowo wrzesniowy,
podpedzanie niewiele tu da. A w supermaketach sprzedaja cebule dosc tanie
(czytaj tak duze, ze moga, ale nie musza zakwitnac). Glebokosc sadzenia
nie jest tu najwazniejsza. W tym roku, glebiej posadzone lepiej powinny
sobie radzic w letniej suszy.
akonitz

14. Data: 2006-09-15 10:53:41

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotrh napisał:

ml

> Tam pisze: "cebulki umieszczamy na głębokości 5 cm".
> Pobiegłem sprawdzić moje opakowanie : "10-15 cm".
> Kogoś trzeba walnąć w łeb ;-)

Ja właśnie swoje sprawdziłam, pismo obrazkowe.
Głębokość i rozstaw po 2 cale, w nawiasie 5cm.
Termin sadzenia :III,IV, V -kwitnie VII, VIII, IX

Jeżeli są jeszcze zielone, może masz szansę
się doczekać przy tak pięknej pogodzie. A pąki pojawiają się tak
"po cichu", nie afiszują sie zgrubieniami.

Pozdrawiam, Barbara

Kwiat hosty
Ekran akustyczno-wizualny
co to za kwiat ?
USA sklep specjalistyczny - tylko nasiona pomidorów i papryki !
Tragi ogrodnicze - Wrocław