Re: Adam, Ewa i boski zakaz.

From: "Chiron" <c...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Adam, Ewa i boski zakaz.
Date: Mon, 3 Jul 2017 08:21:19 +0200
4$q9j$1@node1.news.atman.pl><59563687$0$5159$65785112@news.neostrada.pl><
oj5i30$ial$1@node2.news.atman.pl><5957847f$0$656$6...@n...neostrada.
pl><ojaa3v$t70$1@node2.news.atman.pl> <ojbndl$1t3a$1@gioia.aioe.org>

Użytkownik "andal" <a...@a...org> napisał w wiadomości
news:ojbndl$1t3a$1@gioia.aioe.org...

> Gratuluje Ci tych wspanialych lat, 100 LAT !
>
> ale mam wrazenie ze wybrales falszywe okreslenia mowiac "rutyna i
> przyzwyczajenie" ?
>
> ja w swym 51-letnim zwiazku takich nie znajduje natomiast duzo przyjemnych
> obowiazkow i dyscypliny.
>
> Trybunowi trudno to bedzie zrozumiec, musial miec ciezkie zycie
> gdyz nie wie co to uczucie.
Dzięki za gratulacje :-). No cóż- patrząc obiektywnie- jakaś część mojego
związku- to rutyna i przyzwyczajenie także. Choć to (chyba) nieiwelki
procent. Po prawdzie- tak to jednak wygląda. Gratuluję 51 lat- i życzę
dalszych 50!

Przypomniała mi się anegdota: małżeństwo świętuje 50 gody. Zbiera się
rodzina- kilka osób z najmłodszego pokolenia po rozwodach. Pytają: jak wy to
zrobiliście- tyle lat ze sobą? Na co jubilaci odpowiadają: no bo my jesteśmy
jeszcze z czasów, kiedy jak się coś popsuło- to się to naprawiało, a nie
wyrzucało :-).

--
Chiron