Adopcja dzieci w Holandii

1. Data: 2001-05-16 11:27:40

Temat: Adopcja dzieci w Holandii
Od: "bosski" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj w telewizji ukazał się program o Holandii. Jednym z poruszanych
tematów, były prawa homoseksualistów, który, tak jaki wszyscy inni obywatele
tego kraju, mają prawo do adopcji dzieci.

Moje pytanie do szanownych grupowiuczów jest następujące:
Czy dzieci wychowane w rodzinie składającej się z dwóch tatusiów, lub dwóch
mamusi, nie jest skazywane na większe prawdopodobieństwo "stania się"
(przepraszam za niefortunne wyrażenie) homoseksualistą? A co z wzorcami;
przecież każde dziecko potrzebuje wzorców zarówno męskich jak i żeńskich
(podobno w związkach homoseksualnych jedna z osób ma się zadeklarować, że
będzie spełniała role kobiecą, a druga męską, ale czy takie rozwiązanie jest
wystarczające?)

1. Data: 2001-05-16 15:41:19

Temat: Re: Adopcja dzieci w Holandii
Od: S...@i...pl (Sylwia) szukaj wiadomości tego autora

From: "bosski" Subject: Adopcja dzieci w Holandii
> [...]
> (podobno w związkach homoseksualnych jedna z osób ma się zadeklarować, że
> będzie spełniała role kobiecą, a druga męską, ale czy takie rozwiązanie

Trudno powiedzieć, czy takie rozwiązanie jest wystarczające. Pożyjemy,
zobaczymy. Na pewno nie jedna para "homo" wychowa dzieci dużo lepiej niż
wiele z przykładnych, katolickich rodzin, gdzie ojciec "pije i bije", a
matka płacze i wyżywa się na dzieciach, a na zewnątrz wszyscy prezentują
obraz przykładnej rodzinki. A wzorce? To, że ma się ojca alkoholika, nie
znaczy, że się samemu wpadnie w alkoholizm.
Pozdrawiam,
Siwa

----------------R--E--K--L--A--M--A-----------------

Pierwsza koncertowa plyta Bon Jovi! "One wild night"

Nieposkromiona energia, koncertowe doznania.

Zajrzyj http://rozrywka.interia.pl/jovi/

1. Data: 2001-05-16 15:56:07

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> ... A wzorce? To, że ma się ojca alkoholika, nie
> znaczy, że się samemu wpadnie w alkoholizm.

Czy dobrze zrozumialem konkluzje Twojej wypowiedzi:
lepiej miec ojca alkoholika niz ojca katolika-alkoholika,
bo wowczas dziecko nie zawsze jest alkoholikiem?

Sylwia, czy z Toba OK, czy ja cos jednak poplatalem? :)

Czarek

1. Data: 2001-05-16 15:59:47

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

bosski wrote:
[..]

Nie jest wystarczające. Nic nie mam do homoseksualistów dopóki
właśnie nie zachciewa im się wychowywania dzieci. Wtedy po prostu
żółć się we mnie gotuje, a ręka sama sięga po kałasza :(
To jedne z większych sk..syństw na jakie można ŚWIADOMIE skazać dzieci
w imię egoistycznych zachcianek dwójki dorosłych. :((((((

Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie

1. Data: 2001-05-16 16:13:25

Od: "Piotr Heine" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Slusznie! A pozatym gosci w styla Astec powinno izolowac sie w obozach
koncentracyjnych!

1. Data: 2001-05-16 16:18:23

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> Slusznie! A pozatym gosci w styla Astec powinno izolowac sie
> w obozach koncentracyjnych!

Nareszcie znalazlbys wowczas najbardziej odpowiednie dla siebie
zajecie: straznik wolnosci sumienia. ;)

Czarek

1. Data: 2001-05-16 16:21:36

Od: "Elliss" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bosski" <b...@p...com> napisał m.in.w wiadomości
> [...]
> mamusi, nie jest skazywane na większe prawdopodobieństwo "stania się"
> (przepraszam za niefortunne wyrażenie) homoseksualistą?

Moim zdaniem nie musi zostawac akurat homoseksualista, ale jakies odchyly od
normy napewno takie dziecko bedzie mialo...
Nie wyobrazam sobie chlopczyka, ktorego wychowuje dwoch "tatusiow". Jakie
procesy myslowe beda zachodzic w glowce takiego dziecka??? Uwazam, ze to
jest krzywda dla malego czlowieka...

El

1. Data: 2001-05-16 17:28:45

Od: "redline" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Heine" <p...@a...net> napisał w wiadomości
> Slusznie! A pozatym gosci w styla Astec powinno izolowac sie w obozach
> koncentracyjnych!

Nie wiem co masz do czlowieka. Fobia jakaś?. Ma rację, ja też nie wyobrażam
sobie wychowania dziecka przez "kochających inaczej" przy całej tolerancji
dla nich. Uważam że nie jest to normalne i dziecko może mieć w przyszłości
problemy z określeniem tożsamosci seksualnej. Sorry, ale polemiki nie są
moją mocną stroną i raczej wolę wszystko pisać wprost używając swojego
języka.

Pozdrawiam

Piotrek

1. Data: 2001-05-16 18:46:32

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"bosski" <b...@p...com> writes:

> [...]
> mamusi, nie jest skazywane na większe prawdopodobieństwo "stania się"
> (przepraszam za niefortunne wyrażenie) homoseksualistą? A co z wzorcami;

Nie.
Byla juz tutaj obszerna dyskusja na ten temat z podaniem zrodel;
wynika z nich ze nie, dlatego ze homoseksualizm nie jest cecha nabyta
w procesie wychowania.

> [...]
> będzie spełniała role kobiecą, a druga męską, ale czy takie rozwiązanie jest

To zalozenie. gdyby ono bylo prawda wtedy dzieci majace tylko jednego
rodzica i wychowywane tylko przez niego mialbyby problemy z
identyfikacja seksualna a tak nie jest.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-05-16 18:48:22

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Elliss" <e...@i...pl> writes:

> [...]
> procesy myslowe beda zachodzic w glowce takiego dziecka??? Uwazam, ze to

Czy masz na to jeszcze jakies argumenty oprocz tego ze nie jestes
sobie w stanie tego wyobrazic?

Bo wybacz, ale braki wlasnej wyobrazni w tym momencie nie sa
argumentem merytorycznym w dyskusji.
--

bulimia-na pomoc!
Regresing w Szczecinie lub Świnoujsciu