Advocaat i inne trunki - niższa moc - nowy trend?

11. Data: 2012-03-01 13:36:28

Temat: Re: Advocaat i inne trunki - niższa moc - nowy trend?
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
news:k6k16njo8t1t$.5zkm3wylfq86$.dlg@40tude.net...

> A probowales?
> Ajerkoniak ma 22%, "cwiartka" ma 0,2l. Zadna roznica...
Jak to nie? Rozlej ćwiartkę na pięciu, a rozlej ćwiartkę" na pięciu...
pozdrawiam
Stefan

12. Data: 2012-03-02 08:14:30

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerzy.n" <d...@p...fm> napisał

> Żenujące są takie uwagi i stara prawda mówi ze o gustach sie nie
> dyskutuje
> i nie podważa sie starych przyzwyczajeń grupowiczów, to nie jest
> eleganckie,

Za to szczytem elegancji są zwroty "bełkotliwa informacja" czy "zwykłe
chamstwo i oszustwo"?
Dla mnie żałosne i irytujące jest robienie dramatu z pierdoły i
węszenie podstępu i oszustwa.
A tekst o bojkocie marki to już w ogóle niezły, przypomina scenę z
filmu Barei.

> chyba że sie prezentuje oszukańczego wytwórcę, to trzeba pisać kto
> płaci i za co ...

Sugerujesz, że autor wątku pisze na zlecenie konkurencyjnego
producenta trunków?

13. Data: 2012-03-02 08:31:18

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-02 09:14, było cicho i spokojnie, aż tu Alek jak pierdolnie:
> [...]
> Barei.

> Sugerujesz, że autor wątku pisze na zlecenie konkurencyjnego producenta

A nie moze jedna moczymorda z druga spirytu sobie dolac do tego gowna i
rozbeltac, jak im za slabe, zamiast robic tu wioche?
IMO ten adwokat to wogle jakies nieporozumienie.
Kiedys szef zostawil nam w barze skrzynke tego gowna do degustacji i
ledwo dalismy rade ja wypic. I tak zajelo nam to bite 2 wieczory, bo w
jeden po prostu nie dalo rady. Od tamtej pory juz tego nie ruszylem i
slabo mi nawet, jak o tym czytam lub slysze.
Wiec bylbym zobowiazany.

No i... Bosch w kosch :-/
A jednak smalczyk!
Farsz