Re: Afrodyzjaki. Czy uzywanie jest bezpieczne?

From: <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Afrodyzjaki. Czy uzywanie jest bezpieczne?
Date: 6 Jan 2002 16:51:38 +0100

> mysle, ze srodkiem zwiekszajacym pozadanie u kobiet z natury
> calkowicie bezpiecznym (choc nie wiadomo do konca czy na pewno
> bezpiecznym) jest wlasciwy mezczyzna ...

Drogi Piotrze !

Znam kilka Pan ktore twierdza, ze najlepszym dla nich srodkiem jest wlasciwa
kobieta.

Afrodyzjaki nie dzialaja na poziomie kory mozgowej , nie spowoduja, ze jakas
pani bedzie palala niewyczerpujacym sie nigdy pozadaniem do okreslonego
mezczyzny. Takich cudow to nie ma (choc nie powiem feromony maja tutaj swoja
role).

Polecam wszystkim przeciekawa ksiazeczke " Sperm Wars".

A poza tym zycze wsystkim masy przyjemnosci w Nowym Roku !

dradam