After Perfect day.....

1. Data: 2004-08-11 17:57:59

Temat: After Perfect day.....
Od: "Farciarz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylo wspaniale
Wlasny slub to przezycie ktorego nie da sie opisac zadnymi slowami
Gebe mam niewyparzona i zawsze wiem jak i co odpowiedziec
Ale tam przed oltazem...pierwszy raz w zyciu glos mi na kilka sekund ugrzazl
w gardle.....
Jestem szczesliwy....

2. Data: 2004-08-11 18:05:30

Temat: Re: After Perfect day.....
Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Farciarz" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Gebe mam niewyparzona i zawsze wiem jak i co odpowiedziec
> Ale tam przed oltazem...pierwszy raz w zyciu glos mi na kilka sekund

gratulacje !!!!

3. Data: 2004-08-11 18:35:18

Od: "nata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Farciarz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bylo wspaniale
> Wlasny slub to przezycie ktorego nie da sie opisac zadnymi slowami
> Jestem szczesliwy....
Najlepsze życzenia na nowej drodze życia. E.

4. Data: 2004-08-11 19:07:08

Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gebe mam niewyparzona i zawsze wiem jak i co odpowiedziec
> Ale tam przed oltazem...pierwszy raz w zyciu glos mi na kilka sekund ugrzazl

Gratulacje ..........ale ale TY nie miałes być w podrozy poślubnej heheh co
wiec robisz pred kompikiem ;)

pozdrówka

Czarownica

5. Data: 2004-08-11 19:12:17

Od: "Qrczak" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gebe mam niewyparzona i zawsze wiem jak i co odpowiedziec
> Ale tam przed oltazem...pierwszy raz w zyciu glos mi na kilka sekund
Winszuję winszuję...
Mam nadzieję, że głos się odblokował i powiedziałeś to magiczne: "biorę Cię
z całym dobrodziejstwem inwentarza" :-)
Qr
PS. I aż się na języka koniec ciśnie pytanie: "Czy będzie ciąg dalszy
opowieści?" ;-))

6. Data: 2004-08-11 20:06:31

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gebe mam niewyparzona i zawsze wiem jak i co odpowiedziec
> Ale tam przed oltazem...pierwszy raz w zyciu glos mi na kilka sekund

Gratuluję i szczerze radzę zapamiętaj sobie bardzo mocno to uczucie
szczęścia, ukryj głeboko w sercu a jak kiedyś nadciągną szare (oby nie
czarne!) chmury to sobie przypomnij. U mnie działa już 15 lat.... Ehhhh

Kaśka

7. Data: 2004-08-11 20:33:10

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Farciarz" <b...@p...onet.pl> wrote in message