Ag na prośbę j.smith'a

1. Data: 2002-03-13 07:56:06

Temat: Ag na prośbę j.smith'a
Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj przyszła wiadomość od j.smith o treści:

,,Czesc Agnieszka!
Jest taki plan aby zorganizowac wspolny wyjazd na Mazury. Wiarten kolo
Pisza.
Koszt niewielki, termin nieznany.
Prosze to poddac pod dyskusje.
j.smith''

zatem ja Agnieszka poddaję to pod dyskusję :) i mam nadzieję, ze nie
zawiedziemy j.smith'a:)
Agnieszka:)

1. Data: 2002-03-13 08:37:39

Temat: Re: Ag na prośbę j.smith'a
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ag" <...@...com.pl> napisał w wiadomości

> Jest taki plan aby zorganizowac wspolny wyjazd na Mazury. Wiarten kolo
> Pisza.
> Koszt niewielki, termin nieznany.
> Prosze to poddac pod dyskusje.
> j.smith''

Witam.
Jestem za, popieram i chcę z Wami pojechać, Drodzy grupowicze.

Pozdrawiam, Homer.

1. Data: 2002-03-13 08:57:14

Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

"Ag" <...@...com.pl> napisal:

> [...]
>
>,,Czesc Agnieszka!
>Jest taki plan aby zorganizowac wspolny wyjazd na Mazury. Wiarten kolo

ja podnosze obie lapki za :)
btw. o czym tu dyskutowac? ;-)

pozdrowienia,

Dawid

ICQ: 16199503

Tuk-tuk, rzeczownik: Moment, kiedy nagle zdajesz
sobie sprawe, ze Zycie mogloby byc prostsze, gdybys
mial dosc czasu, by sie nad wszystkim dobrze zastanowic.

A.R.Melrose "Slownik Kubusia Puchatka" :)))

1. Data: 2002-03-13 09:20:37

Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem za. Pamietajac wspaniala atmosfere z Zabienca, chetnie powtorze
spotkanie i zobaczenie Waszych milych buziaczkow w gromadzie.
--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-03-13 09:45:55

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w imieniu j.smith'a
,,,,drodzy grupowicze'' dziekuje za tak szybki i ciepły odzew'':))
{od Ag - nalezy Wam sie wytłumaczenie, mimo, ze umysł prześcisły i bystry
nie może znaleźć serwera wiec zaufał mi!:)}

po konsultacjakch z maestro mam kontynuowac agitację, cztery pozytywne
opinie to juz sukces ale mam nie siadac na laurach:)
zatem czekam na kolejne posty, wszystkie przesyłam do Pana J.:)

1. Data: 2002-03-13 09:48:58

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer"
> Witam.
> Jestem za, popieram i chcę z Wami pojechać, Drodzy grupowicze.

Homerze miły a czy TY czasami nie maczasz w tym paluszkow, zatem zdradz co
wiesz i napisz co każdy wiedzieć powinien o tym mazurskim planie, a o co byc
może wstydzi sie zapytac:))
Agnieszka:)

1. Data: 2002-03-13 09:51:07

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ag

Dawid
> ja podnosze obie lapki za :)
> btw. o czym tu dyskutowac? ;-)

1. super:)
2. no wlasnie o terminie:)
Agnieszka:)

1. Data: 2002-03-13 09:58:58

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rusalka"
> Ja jestem za. Pamietajac wspaniala atmosfere z Zabienca, chetnie powtorze
> spotkanie i zobaczenie Waszych milych buziaczkow w gromadzie.

tak, bardzo miło wspominam to spotkanie......
dzięki za ,,bycie za'':)
Agnieszka:)

1. Data: 2002-03-13 16:07:35

Temat: Odp: Ag na prośbę j.smith'a
Od: "Szara Mysz" <w...@s...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tylko sobie czytam tu czasem, ale spotkałbym was wszystkich tam nad
jeziorem, pochodziła na spacer lasem
Pozdrówko
Olcia

Użytkownik Ag <...@...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6n0mp$r63$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-03-13 18:41:23

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szara Mysz"
> ja tylko sobie czytam tu czasem, ale spotkałbym was wszystkich tam nad
> jeziorem, pochodziła na spacer lasem
> Pozdrówko
> Olcia

Olciu przemila, czytajaca czasem:) {oj mam Twoj nikt w glowie zatem
zrezygnuj z tej falszywej skromności:)}
no to pomarzmy, co prawda nie skonsultowalam jeszcze tego z j.smith'em
ale..........zaryzykuje:)
słońce, woda, cisza, głusza, bezczynnośc, lewy foka szot wybierz, zieleń,
piwko bez szkla, kajaczki, nagie torsy męzczyzn, duzo
niebieskiego............
to warto zobaczyc:)
nie pozostawaj glucha na kolejne zachety:)
pozdrawiam
Agnieszka:)

nowe artykuly o zespole Aspergera
Czy to jakas telepatia?