Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00

11. Data: 2013-12-08 19:45:58

Temat: Re: Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Dec 2013 08:54:58 +0100, SJS napisał(a):

> Nie było mnie w kraju - jak wyszło?
>
> ---
> Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Wyszło tak, że nawet jury zrobiło wieeeeelkie oczy - Aga nie wygrała, a
była faworytką jury. No ale cóż, tu liczy się nie to, co reprezentuje
kandydat, lecz gust i preferencje właścicieli komórek (głosowanie sms) -
czyli z polskiego na nasze: jak się jest zbyt zdolnym i wszechstronnym, a
do tego nie daj Boże jeszcze pięknym i zdrowym (he he), to cię wytną
stosownie do poziomu... miernoty ;-PPP
--
XL

12. Data: 2013-12-16 23:02:32

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 grudnia 2013 19:45:58 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> czyli z polskiego na nasze: jak się jest zbyt zdolnym i wszechstronnym, a
>
> do tego nie daj Boże jeszcze pięknym i zdrowym (he he), to cię wytną

HALLO!! Czy to jest grupa "KUCHNIA", czy "CYRK" ?!

13. Data: 2013-12-16 23:15:11

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 30 listopada 2013 18:31:05 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> Jeśli nie macie swoich "typów" - zagłosujcie (dziś o 20:00 w TVN) na Agę,
>
> proszę. Aga to najbliższa przyjaciółka mojej młodszej córki, z czego bardzo
>
> się cieszę, bo to nieprzeciętnie zdolna i mądra dziewczyna (i oczywiście
>
> takie są obie, tyle że w różnych dziedzinach) i myślę, że warto trochę
>
> popchnąć koło jej fortuny głosując w MT właśnie na nią :-).
>
> Tutaj link do jej pierwszego występu w MT:
>
> http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/agnieszka-
marczak,2305.html

> Półfinał:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=VShxU6Cp3bQ
>

> A tutaj - co Aga w ogóle potrafi, oj, warto to zobaczyć:
>
> http://www.youtube.com/results?search_query=agnieszk
a+marczak&sm=3

> Dziś przedstawi nowy program - będzie odjazd!
>
> :-)

====================

Tak to jest, jak sie ślęczy dniami i dobami przy kompie, schabowego zapomni się
chłopu usmażyć, albo chociaż LENIWYCH ulepić. I mylą się grupy dyskusyjne jak
cholera. "Kuchnia", "Cyrk" i takie tam... A z Kuchennego punktu widzenia, owa
Cyrkówa całkiem smacznie wygląda ..

A weź sie kobito sama tam zgłoś, pokaż że umiesz kartofle obrać i wodę zagotować na
herbatę.

14. Data: 2013-12-16 23:21:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Dec 2013 14:15:11 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> A weź sie kobito sama tam zgłoś, pokaż że umiesz kartofle obrać i wodę zagotować na
herbatę.

A weź sobie pooglądaj, czy umiem:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/364665
Zgłaszać się zaś nigdzie nie muszę, wystarczy mi, że takiego chama jak ty
tutaj wku...am. Mam z tego dosyć satysfakcji, lepsze niż w tv.

--
XL

15. Data: 2013-12-16 23:22:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Dec 2013 14:02:32 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> HALLO!! Czy to jest grupa "KUCHNIA", czy "CYRK" ?!

Stajenka, osiołku.
--
XL

16. Data: 2013-12-17 01:19:49

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 23:21:53 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Zgłaszać się zaś nigdzie nie muszę, wystarczy mi, że takiego chama jak ty
>
> tutaj wku...am. Mam z tego dosyć satysfakcji, lepsze niż w tv.

1. wku...am. A po kiego te 3 kropki? Ależ śmiało, jedź z tym wulgaryzmem z braku
argumentów.

2. Ano coś należałoby Szanowna Pani zapoznać się z podstawami kultury, w sensie
prowadzenia dyskusji, zrozumienia tematu którego dotyczy dyskusja. A tematy dyskusji
na grupie "KUCHNIA" dotyczą pitraszenia, a nie CYRKU. Czyż to takie trudne do
zrozumienia?

3. Wracając do pkt.1 Erystyka Waćpanno nie jest Waćpanny najmocniejszą stroną. A to
pomyje jadą na adwersarza, a to wulgaryzmy niedokończone z trzema kropkami, a tak
wogóle temat cyrkowy na patelni..

4. Schopenhauera Waćpanno raczę poczytać.

17. Data: 2013-12-29 10:55:04

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-03 22:37, Ikselka pisze:

> No ale gdzie u Agi egoizm?

Już samo stawanie do takich rywalizacji jest egoizmem.

> Tu też nie ma kogo - rodzice równie zdolni i fajni, może tylko mniej
> przebojowi, ale to inne (czyt. stłumione socjalizmem) pokolenie, dzisiejsi
> młodzi ludzie mają więcej powera :-)

I występują w mediach, na dodatek w roli "gwiazd"?

18. Data: 2013-12-29 13:00:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Dec 2013 10:55:04 +0100, Trybun napisał(a):

> Już samo stawanie do takich rywalizacji jest egoizmem.

Nie w przypadku Agi - dla niej to czysty marketing, autoreklama. W dodatku
za darmo :-)

> I występują w mediach, na dodatek w roli "gwiazd"?

Nie, no skąd. Występowali kiedyś w cyrku - mieli własny.
--
XL

19. Data: 2013-12-31 14:35:35

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-29 13:00, Ikselka pisze:

> Nie w przypadku Agi - dla niej to czysty marketing, autoreklama. W dodatku
> za darmo :-)

A ci potencjalnie przegrani? Jej sukces to przecie ich porażka.

> Nie, no skąd. Występowali kiedyś w cyrku - mieli własny.

Sam nie wiem jak się obecnie nasz establishment obyczajowy zapatruje na
artystów cyrkowych..? Czy córka przebywając w towarzystwie tych snobów
może śmiało, bez skrępowania opowiadać o tym czym się zajmują jej rodzice?

20. Data: 2013-12-31 15:10:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Dec 2013 14:35:35 +0100, Trybun napisał(a):

> A ci potencjalnie przegrani? Jej sukces to przecie ich porażka.

Myślę, że tak jak ona, cieszą się z sukcesów innych :-)

> Sam nie wiem jak się obecnie nasz establishment obyczajowy zapatruje na
> artystów cyrkowych..? Czy córka przebywając w towarzystwie tych snobów
> może śmiało, bez skrępowania opowiadać o tym czym się zajmują jej rodzice?

Skąd tych "snobów" wytrzasnąłeś, naprawdę nie wiem :-)))
--
XL

Nie tylko ortografia
Kakao zamiast czekolady - ile?