Aga mnie zdradziła.

1. Data: 2002-03-13 21:45:20

Temat: Aga mnie zdradziła.
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Kochani.
Taaak, Agnieszka wiedziała, że pomysł wyjazdu na Mazury pochodził ode mnie.
Wydało się, kobyłka u płota. Dobrze, napiszę.
Moi Drodzy grupowicze.
chodzi o wyjazd pod namioty, latem, gdy pogoda się już ukształtuje i nie
będzie siię nam dawała we znaki jak ostatnio. Miejscowość jest niedaleko
Pisza, z pięknymi lasami i jeziorami (ja nie pływam), oraz zapleczem
spożywczo-monopolowym. Dojazd banalny w kierunku Ostrołęki, pole namiotowe
niedrogie (nie mylić z "tanie" :)).
Pomyślałem sobie, że skoro do spotkania nie dochodzi po Żabieńcu, bo to może
jeszcze nie czas to może warto by rzucić temat i poczekać na odzew. Czasu do
wakacji jest sporo, choć niekoniecznie trzeba to zrobić w wakacje, kiedy
tłumy walą na biwaki.
Można wcześniej, tylko się postarajcie, proszę Was. Wiem, że można na Was
liczyć co pokazaliście w Krakowie i Żabieńcu. Jak się już postaracie to
sprawa załatwienia jest najłatwiejsza. Mam tam sporo znajomych.
Pokoje w domu kultury kosztują ok. 20 od łebka a gotować trzeba samemu. Też
można o tym pomyśleć. Zależy od okresu, na który chcemy się tam wybrać.
Posłuchajcie, Moi Kochani!
Ja mogę tam jechać zawsze i z każdym. Naprawdę, bo warto. Super lasy i w
ogóle fantastycznie. Raj dla zakochanych.
Macie problemy, zakochani to pakujcie worki i śpiworki!

Pozdro, Homer.

1. Data: 2002-03-13 23:40:08

Temat: Re: Aga mnie zdradziła.
Od: "spider" <s...@p...bydg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Homer <k...@p...onet.pl>

> Super lasy i w
> ogóle fantastycznie. Raj dla zakochanych.

Tak, same zalety, a gdzie wady? Jak tam z komarami? ;-)
A zakochanych to tutaj dostatek, na pewno wyjazd sie uda.

--
spider.
s...@p...bydg.pl

1. Data: 2002-03-14 01:26:07

Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.

Bierzemy srodki antykomarowe i jazda!!! :)))

Homer, jeszcze nie pogryziony.

1. Data: 2002-03-15 07:41:48

Temat: Ag i Wilczek w awangardzie psp [Re: Aga mnie zdradziła.]
Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ag" <...@...com.pl> wrote in message news:a6s8d6$d6c$1@news.tpi.pl...
> "Homer"
> mnie.

Co Wam tak zegary wariują? (Oby nie biologiczne :))))
(Tobie i Wilczkowi)

Saulo

1. Data: 2002-03-15 08:24:14

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo"
> Co Wam tak zegary wariują? (Oby nie biologiczne :))))
> (Tobie i Wilczkowi)

Saulo, dzieki:)
wracam do dnia 15 marca, to chyba marcowe idy?:)
zatem ave Cezar:)
Agnieszka:)

1. Data: 2002-03-16 07:37:35

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Homer"
> Taaak, Agnieszka wiedziała, że pomysł wyjazdu na Mazury pochodził ode
mnie.
> Wydało się, kobyłka u płota.

Homer, podejdz no do plota jak i ja podchodze.......:)))
nic nie wiedziałam {nic nie wiem, nic nie wiem nic nie wiem:)))}, ale i tak
nikt nie uwierzy w intuicje, co nie?:)
a babcia mowila, nie rob nikomu dobrze nie bedzie ci
ale dzieki temu wszystkiemu oddaje Ci palme pierwszenstwa, agituj dalej, na
moja skromna osobe raczej mozesz liczyc:)
pozdrawiam Agnieszka:)

psycholog-okolica katowic
Pan Bog
gdzie to znajde??