Agresja

1. Data: 2004-02-28 19:33:42

Temat: Agresja
Od: Marcin Majchrzak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Parę tygodni temu telewizja, za przeproszeniem, publiczna, pokazała
film "Lepiej być nie może" z Jackiem Nickolsonem. I była tam scenka
jak Nickolson mówi kobiecie w której się zakochał (Helen Hunt), że
przy niej nie potrzebuje już brak leków. Zaś bez tych leków to
zachowywał się tak jak się zachowywał: agresywanie, złośliwie,
irytująco, zarozumiale itp.

W związku z tym moje pytanie: czy jest jakaś choroba której objawiami
są właśnie wzmożona agresja?

--
pzdr
Marcin Majchrzak

2. Data: 2004-02-28 21:23:34

Temat: Re: Agresja
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Feb 2004, Marcin Majchrzak wrote:

> W związku z tym moje pytanie: czy jest jakaś choroba której objawiami
> są właśnie wzmożona agresja?

wiele

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2004-02-28 21:38:25

Od: "Jacek Bukowski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Majchrzak" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> irytująco, zarozumiale itp.
>
> W związku z tym moje pytanie: czy jest jakaś choroba której objawiami

np. nadpobudliwość u dzieci :D ale chyba nie agresja :P

4. Data: 2004-02-29 09:46:48

Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

np. cukrzyca (nie leczona) ale juz z objawami klinicznymi.

Simonto

5. Data: 2004-02-29 15:47:50

Od: "Maciej \(pl\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zespół Turnera - choroba genetyczna dotykająca tylko mężczyzn - o ile dobrze
pamiętam z biologii to objawia się
nadpobudliwością, dużą przemianą materii i czasami agresją ...

pozdrawiam
Maciek

6. Data: 2004-02-29 16:10:21

Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zespół Turnera - choroba genetyczna dotykająca tylko mężczyzn - o ile
> dobrze pamiętam z biologii

Sa 2 mozliwosci: albo zle pamietasz, albo nauczycielka zle mowila ;-) (ja w
liceum musialam swoja poprawiac, wiec wcale nie zdziwilabym sie:-)))
Zesp. Turnera dotyka kobiety.

Klaudia

7. Data: 2004-03-01 11:43:27

Od: "Marcin Majchrzak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W związku z tym moje pytanie: czy jest jakaś choroba której objawiami
> są właśnie wzmożona agresja?

Dziękuję wszystkim za pomoc :-)

pzdr
Marcin Majchrzak

8. Data: 2004-03-01 12:47:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Feb 2004 17:10:21 +0100, Klaudia wrote:

> Sa 2 mozliwosci: albo zle pamietasz, albo nauczycielka zle mowila ;-)

Obie równie prawdopodobne.

Może miał na myśli zespół Klinefeltera?...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

9. Data: 2004-03-01 12:51:48

Od: "JACEk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i odpowiadam:
Jest wiele chorób, których objawem może być agresja np. wspomniana
zaawansowana cukrzyca, epilepsja ( po ataku lub zwiększona gdy częste sa
ataki), demencja starcza,choroby psychiczne (schizofrenia), uzaleznienia od
narkotyków , choroba alkoholowa,może aczkolwiek rzadko(na podłożu
emocjonalnym)ciężkie jąkanie, choroby hormonalne ( np. ciężka nadczynność
tarczycy. Generalnie muśzą wystąpić zmiany albo mózgowe albo amocjonalne.

10. Data: 2004-03-01 18:49:46

Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obie równie prawdopodobne.

Owszem- opowiesc o mojej nauczycielce jest autentyczna. Kazda lekcje czytala
z wyswiechtanego zeszytu co jakis czas patrzac na mnie (szczegolnie jak
ktos z klasy rzucil jakies pytanie) :-)))

> Może miał na myśli zespół Klinefeltera?...

Moze... :-)

Klaudia

Agresja
plemnik