Re: Agresja a choroba psychiczna

Data: 2006-05-10 21:32:26
Temat: Re: Agresja a choroba psychiczna
Od: "Mortifer" <m...@h...com>

Zawsze musisz pamietac,ze to przeciez chory czlowiek. Nie mozna
go traktowac jak zdrowego. Trzeba byc wyrozumialym. Ja tez czasem
jestem agresywna, tzn. zachowuje sie zle wobec innych. To jest
silniejsze ode mnie. Potem mi glupio i zaluje tego.
Agresja to tez rodzaj postawy obronnej. Ktos reaguje agresja, bo
czuje sie zagrozony (nawet jesli tego zagrozenia nie ma). Nie
trzeba reagowac agresja w takim przypadku, bo to pogorsza sytuacje
(chory sie bardziej boi i agresja sie wzmaga).

Mortifer