Aiszy

1. Data: 2008-09-13 12:12:01

Temat: Aiszy
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stary już... Ale jeszcze kijaszkiem babską słabiznę rad maca...

Jakieś przekierowania nie dały posłać jako odpowiedź bezpośrednią.

2. Data: 2008-09-13 12:12:51

Temat: Re: Aiszy
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Jakieś przekierowania nie dały posłać jako odpowiedź
> bezpośrednią.

Bo to jest adres dla inteligentnych ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2008-09-13 12:33:22

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> Stary już... Ale jeszcze kijaszkiem babską słabiznę rad maca...
>
> Jakieś przekierowania nie dały posłać jako odpowiedź bezpośrednią.

rozumiem, ze zniknął panslavista, pojawił się prawusek.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

4. Data: 2008-09-13 13:26:55

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Bo to jest adres dla inteligentnych ;)

E tam - kolejne włamy psują mi OS. Zawsze zaczynają od OE - uszkadzają
serwery itd.

5. Data: 2008-09-13 13:28:22

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> rozumiem, ze zniknął panslavista, pojawił się prawusek.

Tak. Przez hackerów - przejęli skrzynkę pocztową w moim kompie i pluli z
niej na ludzi, w tym i XL.
Pewnie dlatego jej nie ma.

6. Data: 2008-09-13 16:44:11

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.09.2008 Prawusek <p...@i...pl> napisał/a:

> E tam - kolejne w?amy psuj? mi OS. Zawsze zaczynaj? od OE - uszkadzaj?
> serwery itd.

Tak, tak. *ONI* są wszędzie. :D
--
Relpp

7. Data: 2008-09-13 17:52:04

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Relpp" <n...@m...px> wrote in message news:gagqkr$vcf$1@news.onet.pl...

> Tak, tak. *ONI* są wszędzie. :D
> --
> Relpp

Nie oni, tylko kilku sqrwieli - tych, którzy uszkadzają mi sprzęty mam już w
bazie danych - nazwiska fotografie, adresy - niech sobie mówią kadisz.

8. Data: 2008-09-13 19:17:15

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek; <gagv2o$7d3$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

> Nie oni, tylko kilku sqrwieli - tych, którzy uszkadzają mi sprzęty mam już w
> bazie danych - nazwiska fotografie, adresy - niech sobie mówią kadisz.

Braci K i, Wielkiego Inkwizytora Antoniego M i Postrach Przestępców IV
RP Zbigniewa Z, też? ;>

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

9. Data: 2008-09-13 22:50:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp wrote:

> Tak, tak. *ONI* są wszędzie. :D

I ruskich wszędzie pełno! =:o

michał

10. Data: 2008-09-13 22:53:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer wrote:

> Braci K i, Wielkiego Inkwizytora Antoniego M i Postrach Przestępców IV
> RP Zbigniewa Z, też? ;>

Zapomniałes o statystce Szczypińskiej ("Cicho, bo nas teraz nagrywają!") ;)

michał

Wrzuta 01 of 15,984 by Sky
saga taksowkarza z Olecka, ciag dalszy
jak powstała "nowa rasa"?