Akademia medyczna- zakupy

1. Data: 2003-08-08 07:50:33

Temat: Akademia medyczna- zakupy
Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Co jest potrzebne na pierwszy rok z "ubranek" i innych
przyrzadow ;)? Fartuszki musza byc koniecznie bielutkie ;)? Tylko to,
co na anatomie, czy jeszcze jakies inne cuda-niewidy :)? I ile grosza
trzeba na to sypnac?
Pzdr, Tomek#

2. Data: 2003-08-09 11:45:32

Temat: Re: Akademia medyczna- zakupy
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Zbuj" <z...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> przyrzadow ;)? Fartuszki musza byc koniecznie bielutkie ;)? Tylko to,
> co na anatomie, czy jeszcze jakies inne cuda-niewidy :)? I ile grosza

Na amatomie oprócz fartucha przyda sie takze niezliczona ilosc rekawiczek
lateksowych.
Co niektórzy chodzili w maseczkach, ale wg. mnie to przesada.
A ponadto, z zabawnych rzeczy, u mnie potrzebny byl komplet kolorowych
kredeczek na histologie. :)))))
Pozdrawiam i powodzenia na pierwszym roku...
A która AM?
Jola

3. Data: 2003-08-09 14:10:21

Od: "Scullcia" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ponadto, z zabawnych rzeczy, u mnie potrzebny byl komplet kolorowych
> kredeczek na histologie. :)))))

A tam zaraz komplet :). Mi wystarczyły dwie - różowa i fioletowa

4. Data: 2003-08-09 18:26:42

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scullcia" <S...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A tam zaraz komplet :). Mi wystarczyły dwie - różowa i fioletowa

Rzeczywiście - te dwie były najbardziej zużyte...
Ale przecież nie wszystkie preparaty są barwione H+E.
Metoda Azan - niebieska i czerwona;
met. Pappenhaima - niebieska i fioletowa;
srebrzenie - czarna;
rezorcyno - fuksuna - brązowy;
met. van Giesona - żółta i zielona;
orceina - brązowa;
Więc komplecik się przyda :))))
Pozdrawiam.
Jola

5. Data: 2003-08-09 18:47:37

Od: "KOWALLL" <l...@7...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja sie zapytam tak z ciekawosci..

- czy zdjecia aparatem cyfrowym sa mozliwe?:)).

ostatecznie można znaleźć dobre zdjęcia preparatów na stronie Instytutu
Histologii AM-u Warszawa...

Pozdrawiam
Ł.Kowalski

6. Data: 2003-08-09 20:44:44

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> - czy zdjecia aparatem cyfrowym sa mozliwe?:)).

Wlasnie, czy mozna robic? :)

--
Norbert
#GG: 4441119

7. Data: 2003-08-10 07:36:43

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości

> Wlasnie, czy mozna robic? :)

O ile dobrze zrozumiałam, chcecie robić zdjęcia aparatem cyfrowym spod
mikroskopu??
Cała zabawa polega na tym, że to co zobaczysz w mikroskopie, masz
kredeczkami wymalować w kajeciku :)))))
A i tak asystent potem ci powie, ze chyba z głowy rysowałeś, a nie spod
mikroskopu :)))
Jola

8. Data: 2003-08-10 09:18:15

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Ehhhh, trudno. Zaraz wygrzebie swoj mikroskop i sobie porysuje... komorki
cebuli :)

--
Norbert
#GG: 4441119

9. Data: 2003-08-10 10:32:22

Od: "KOWALLL" <l...@7...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cała zabawa polega na tym, że to co zobaczysz w mikroskopie, masz
> kredeczkami wymalować w kajeciku :)))))

uuu... to z tym mogę mieć problem... bo mam daltonizm (cze=zie) :).. ale
kolega mi mówił, że zielonego i tak tam mało;))... więc nie przejmuję się...

a z rysunku zawsze miałem 6 - będzie dobrze:))

> A i tak asystent potem ci powie, ze chyba z głowy rysowałeś, a nie spod
> mikroskopu :)))

no właśnie.. asystent:))..

> Jola

superficial sepsis - jak po polsku ?
bardzo prosze o porade
Pływanie w czasie ciąży - woda chlorowana
fibroadenoma-gruczolakow lokniak
wynik usg tarczycy