Akademie Rolnicze

41. Data: 2005-09-09 07:30:38

Temat: Re: Akademie Rolnicze
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:

> Oj widać, że nigdy z paniami z dziekanatu na pewnym wydziale PW nie
> miałaś doczynienia :).

Zawsze może się trafić niechlubny wyjątek. Wszystkie "dziekanice",
z jakimi się spotkałam, były miłe i trochę opiekuńcze :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

42. Data: 2005-09-09 08:15:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

y...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

> tylko że jak idzidze się na studia to się słyszy (a przynajmniej ja słyszałem)
> o paniach z dziekanatu same okroponości - jakie to one złośliwe, niemiłe, mają
> humory etc. nie chodzi o jakieś konkretne panie z konkretnego dziekanatu ale
> tak generalnie tak słyszałem o tej "odmianie" pań, które pracują w
> dziekanatach. a tu zaskoczka - wcale nie jest tak jak koledzy mówili. a swoją
> drogą to niektórzy "koledzy studenci" to straszne d.... i nie potrafią sami
> załatwiać swoich spraw, to i rodzice za niemi chodzą... (ciekawe czy na
> rozmowe o pracę taka mama też za syna pójdzie) ;)

No właśnie... Podejrzewam, że ci narzekający na panie z dziekanatów
wykazali się taką upierdliwością, ze i świetego by trafiło.

> oby się dało, oby mnie dopuszczali, obym zdawał za pierwszym (zerowym
> podejściem);

To raczej od Ciebie zależy :)

a tak swoją drogą to u mnie na wydziale na UW zerówek nie ma! bo
> podobno nie podobały się komisji akredytacyjnej - były ustne, a teraz wszystko
> musi mieć papierową "podkładkę". a szkoda bo wolę odpowiadać niż pisać...

A nie może być zerówka pisemna? tez wolałam ustne, ale "verba volent,
scripta manent" (jak czegoś nie przekręcilam).

Najpiękniejszą muzyką przed snem

43. Data: 2005-09-09 08:30:12

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " leon" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
swoją
> drogą to niektórzy "koledzy studenci" to straszne d.... i nie potrafią

Potwierdzam. Opinie o paniach z naszego dziekanatu były jakieś przerażające,
mnie zawsze udawało sie wszystko załatwić, a panie były bardzo miłe i
pomocne... :) Choć jedna z nich ma trudny charakterek, to prawda... Kwestia
umiejętnego podejścia :) "Dziekanica" też człowiek :)
Pozdrawiam, Agata

44. Data: 2005-09-09 09:47:56

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stach Czarnecki napisał(a):
[...]
> Na Akademię Krakowską chyba najtrudniej było by mi się dostać:), bo wymagają
> matury z polskiego, a ja po klasie mat-fiz nie targnę się na maturę
> rozszerzoną ;D

Szkoła szkole nie równa. Ja po klasie mat-fiz będąc kiepskim z polaka do
dziś robię korekty nawet na tej grupie za co czasami zbieram ciegi.
:-)
pozdr. Jerzy

45. Data: 2005-09-09 10:07:36

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stach Czarnecki napisał(a):
[...]
> Na Akademię Krakowską chyba najtrudniej było by mi się dostać:), bo wymagają
> matury z polskiego, a ja po klasie mat-fiz nie targnę się na maturę
> rozszerzoną ;D

Zobacz tu:
http://www.mismap.uw.edu.pl/
pozdr. Jerzy

46. Data: 2005-09-09 11:05:52

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze może się trafić niechlubny wyjątek. Wszystkie "dziekanice",
> z jakimi się spotkałam, były miłe i trochę opiekuńcze :)

Nasza znała nas wszystkich po imieniu i wiedziała wszystko co trzeba
o każdym studencie i każdej sprawie (komputera nie miała,na każdym roku
ponad 200 osób)Była cudowna.

Pozdrawiam z rozrzewnieniem, Lilka

47. Data: 2005-09-09 11:21:12

Od: " leon" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak swoją drogą to u mnie na wydziale na UW zerówek nie ma! bo
>
> A nie może być zerówka pisemna? tez wolałam ustne, ale "verba volent,
> scripta manent" (jak czegoś nie przekręcilam).

no coż, jak dla mnie może być, ale to nie ja podejmuje decyzje na wydziale :)
pozdrawiam
leon

48. Data: 2005-09-09 19:06:50

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam a jak wyglądał zielnik z dendrologii??

Galazki z liscmi - byc moze ma to inna nazwe, ale memoria fragilis est...

Elfir

49. Data: 2005-09-09 19:13:23

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Wszędzie mam daleko, bo w okolicach Łodzi mieszkam :)) Więc Poznań,
> Warszawa, Lublin, a najbardziej mnie kusi Kraków :D

A ja mam znajomych z Lodzi, co wybrali studia w Poznaniu :)
Ale moze skusisz sie na nauki przyrodnicze na poznanskim uniwerku?
Wybudowano wspanialy nowy kompleks (Morasko), ktory jest oczkiem w glowie
rajcow miejskich. Jak stawialismy tam akwaria na festiwal nauki to az mi
dech w piersiach zaparlo - przeszklone dachy, galerie, wielkie bananowce na
korytarzu owite pnaczami.

Elfir

50. Data: 2005-09-09 19:15:02

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> po wiecej niz 7 na miejsce
> i wcale to nie przeklada sie na ilosc miejsc pracy

Dokladnie - np. pedagogika czy etnolingwistyka. Nie znajdziesz za duzo
satysfakcjonujacych ofert pracy po czyms takim.

Elfir

Budleja
sadzenie drzew w granicy
Torf odkwaszony