Aktorzy chcą być WSPIERANI ?

1. Data: 2021-10-31 10:08:05

Temat: Aktorzy chcą być WSPIERANI ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech najpierw przestaną politykować i rościć sobie prawo do bycia guru dla
narodu, myląc scenę teatralną ze sceną polityczną i moralną, bo nadal są
TYLKO aktorami.
,,Aktor jest od grania, jak dupa od srania", jak powiedział znany polski
reżyser Kazimierz Dejmek - i chwała mu za te słowa.
Kiedy aktorzy, zamiast czytać scenariusze, schodzą ze sceny i idą dyktować
mi, co mam myśleć, to ja tym wszystkim Jandom, Ostaszewskim i Stuhrom i
innym z tego sortu odpowiadam: gęba w kubeł, zakładaj prywatną objazdową
trupę teatralną i idź grać na rynkach w miastach i miasteczkach oraz po
wsiach, zacznij zarabiać samodzielnie i utrzymuj się SAM.
I jak musi każdy polski przedsiębiorca, zdobywaj rynek samodzielnie, a nie
domagaj się MOICH ciężko zarobionych pieniędzy!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-11-02 10:37:34

Temat: Re: Aktorzy chcą być WSPIERANI ?
Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2021 o 10:08, XL pisze:
> [...]
> I jak musi każdy polski przedsiębiorca, zdobywaj rynek samodzielnie, a nie
> domagaj się MOICH ciężko zarobionych pieniędzy!

No, akurat wymieniłaś osoby które chyba potrafią zarabiać na siebie na
deskach teatru czy przed kamerą. Pytanie o tych (ludzi sztuki czy
sportowców) którzy potrawią egzystować tylko dzięki usługom
propagandowym świadczonym reżymowi. W normalnym kraju zawodowy
sportowiec czy aktor który nie może na siebie zarobić musi szukać innego
zajęcia.

3. Data: 2021-11-02 12:53:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

> No, akurat wymieniłaś osoby które chyba potrafią zarabiać na siebie na
> deskach teatru czy przed kamerą.

No jak potrafią? - Janda wciąż łyka dotacje. Stuhry i Ostaszewskie s...ją na
Polaków, a biorą ich pieniadze, zamiast jechać do swego Izraela i być tam
lepiej docenionymi ?

Dokładnie tak.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2021-11-02 16:06:38

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2021 o 12:53, XL pisze:

> No jak potrafią? - Janda wciąż łyka dotacje. Stuhry i Ostaszewskie s...ją na
> Polaków, a biorą ich pieniadze, zamiast jechać do swego Izraela i być tam
> lepiej docenionymi ?

Nie to co twoi ziomale.
https://oko.press/narodowcy-od-bakiewicza-z-3-milion
ami-dotacji-od-rzadowego-funduszu/

Srają na Polaków, a biorą ich pieniądze zamiast pracować.

> Dokładnie tak.

Ale już nie, gdy dotyczy to twoich ziomali?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2021-11-02 16:29:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
ami-dotacji-od-rzadowego-funduszu/

> Srają na Polaków, a biorą ich pieniądze zamiast pracować.

> Ale już nie, gdy dotyczy to twoich ziomali?

No nie. Oni nie mogą być docenieni w Izraelu, w odróżnieniu od twoich
ziomali.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2021-11-02 18:12:33

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2021 o 16:29, XL pisze:

ami-dotacji-od-rzadowego-funduszu/

> No nie. Oni nie mogą być docenieni w Izraelu, w odróżnieniu od twoich
> ziomali.

Za to mogą srać na Polaków i egzystują tylko dzięki usługom
propagandowym świadczonym reżimowi. W normalnym kraju twoi ziomale,
którzy nie potrafią na siebie zarobić, musieliby szukać innego zajęcia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-11-02 19:05:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

ami-dotacji-od-rzadowego-funduszu/

> Za to mogą srać na Polaków

S...ją (i słusznie, chwała im za to) tylko na takich odszczepieńców jak ty, a
nie na ,,Polaków". ,,Polak" się znalazł.

> i egzystują tylko dzięki usługom
> propagandowym świadczonym reżimowi

Kiedy taki paskudny liberał jak ty, albo inny zakamuflowany ubek mówi o
obecnym rządzie ,,reżim", to znaczy, że słusznie ten rząd Polacy wybrali.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2021-11-04 12:13:36

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> No jak potrafią? - Janda wciąż łyka dotacje. Stuhry i Ostaszewskie s...ją na
> Polaków, a biorą ich pieniadze, zamiast jechać do swego Izraela i być tam
> lepiej docenionymi ?

Ale z tą Jandą to było tak trochę na wyrost,. Nie słyszałem aby
zabiegała o datki Państwa. Młody Sthur to wzięty aktor, myślę że za
swoje gaże mógłby kupić całe ministerstwo kultury. Pamiętam jak jego
stary odmówił leczenia Komorowskiemu na propozycję leczenia w lecznicy
rządowej, a to coś znaczy.

> Dokładnie tak.

Tylko kiedy ten pseudokomuszy obyczaj  u nas się zmieni?

9. Data: 2021-11-04 16:30:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

> Ale z tą Jandą to było tak trochę na wyrost,. Nie słyszałem aby
> zabiegała o datki Państwa.

Wręcz się dobijała o nie. Dostała i jeszcze złorzeczy, że mało.

https://wpolityce.pl/kultura/526504-janda-narzeka-ze
-jej-fundacja-dostala-zbyt-malo-od-mkidn

> Młody Sthur to wzięty aktor,

Kiedyś. Teraz raczej się już zdewaluował.

> myślę że za
> swoje gaże mógłby kupić całe ministerstwo kultury. Pamiętam jak jego
> stary odmówił leczenia Komorowskiemu na propozycję leczenia w lecznicy
> rządowej, a to coś znaczy.

To znaczy tylko tyle, że miał lepsze chody.

> Tylko kiedy ten pseudokomuszy obyczaj  u nas się zmieni?

Nigdy. Ulubieńcy czerwonej komuny zawsze będą wyć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2021-11-06 09:17:55

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.11.2021 o 16:30, XL pisze:

> Wręcz się dobijała o nie. Dostała i jeszcze złorzeczy, że mało.
>
> https://wpolityce.pl/kultura/526504-janda-narzeka-ze
-jej-fundacja-dostala-zbyt-malo-od-mkidn

No, fundacja fundacją, a wyciąganie łapy po kasę na przeżarcie dla
siebie to trochę inny kaliber sprawy.

> Kiedyś. Teraz raczej się już zdewaluował.

No, nie wiem. W Canal+ plus co chwila pramiera nowych filmów i seriali z
Maćkiem w roli głównej..

> To znaczy tylko tyle, że miał lepsze chody.

To oczywiście też możliwe, jednak nie wyobrażam sobie żeby ktoś naprawdę
bogaty (a takimi na ogół są aktorzy będący na topie) brał jakieś zapomogi.

> Nigdy. Ulubieńcy czerwonej komuny zawsze będą wyć.

Problem w tym że my nie znamy tej czerwonej komuny. To co znaliśmy z
Polski lat minionych miało z czerwonym tyle wspólnego co klika zawna SLD
ma z lewicą.

Ihre Papiere bitte
Kowidiotyzm w odwrocie!
Szarość widzę. Widzę szarość.