Akwarium

1. Data: 2002-01-12 08:52:06

Temat: Akwarium
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te rybki mnie zmobilizowaly. Ale od poczatku: moje dziecko starsze na jednej
z wnek - poleczek (80x25x25) postanowilo zrobic sobie atrape akwarium.
Zakupilo piekne biale koralowce, ozdobne muszle, kilka wyrzezbionych rybek .
Fajnie to wyglada, ale do calosci brakuje mi tla. Wymyslilam, ze wyhaftuje
obrazek (80x25 cm) i umieszcze go jako tapete na tylnej sciance poleczki.
Mysle ze na dosc ciemnym tle moglyby ,,plywac" kolorowe rybki wsrod jakiejs
wodnej roslinnosc.
Gdyby ktoras z was miala namiar na taki obrazek wdzieczna bede i obiecuje
zeskanowac efekt koncowy
Grazyna

1. Data: 2002-01-14 07:16:44

Temat: Re: Akwarium
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzieś miałam krzyżykowe rybki itp., ale do wymiarów 80 na 25 cm, to byś
chyba musiała sama skomponować jakiś układzik. Są też rośliny wodne i
muszle. Zeskanuję i udostępnię ale jak mój mąż wróci do pracy - pewnie pod
koniec tygodnia. Nie wiem też co z wielkością. Te moje są raczej
niepokaźnych rozmiarów. Może większa kanwa coś da. Zobaczysz, zdecydujesz.
Gocha.

1. Data: 2002-01-14 12:51:50

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> jednej
> .
> jakiejs

Dzieki, juz sie ciesze i czekam, grunt to jakis pomysl, a z wielkoscia chyba
sobie dam rade. W najgorszyn razie niektore rybki rozmnoze :-))
Grazyna

1. Data: 2002-01-14 14:54:07

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrazek (80x25 cm) i umieszcze go jako tapete na tylnej sciance poleczki.

Przypominam sobie, ze mam w archiwalnych numerach Anny jakies motywy
wodno-oceaniczne -> kraby, raki, muszle itp. - jak juz i tak musisz sama
skomponowac obrazek-tlo o wymaganych rozmiarach, moze rozwiazaloby to
problem "powielania" rybek :-) No, wazna bedzie tez relatywna wielkosc
tych wszystkich zyjatek.

Wiem, ze mam tez jakas zaglowke i latarnie morska, choc moze to nie
pasowac do Twojej koncepcji.

Napisz, jak bardzo Ci sie spieszy - dzisiaj i jutro nie mam szans na
skan.

Pozdrawiam. Arleta

1. Data: 2002-01-14 15:21:43

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka" <A...@f...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3C42F10F.BC24F069@firma.interia.pl...

> [...]
> pasowac do Twojej koncepcji.
>
> Napisz, jak bardzo Ci sie spieszy - dzisiaj i jutro nie mam szans na

Dzieki, na razie sie nie pali, moge poczekac :-))
GHrazyna

1. Data: 2002-01-15 06:52:41

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednej
> rybek .
> wyhaftuje
> poleczki.

Mam zeskanowanych parę stron z zeszłorocznej Susanny - kolekcja ryb oraz
pojedyncze rybki i muszle. Jeśli nie masz to podeślę.
Pozdrówki
Macia

1. Data: 2002-01-15 08:18:34

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki, na razie sie nie pali, moge poczekac :-))
> GHrazyna

Pod adresem, ktory podalas www.patternsonline jest makata z 90 rybkami
akwariowymi :)
Elzbieta

1. Data: 2002-01-15 09:26:37

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pod adresem, ktory podalas www.patternsonline jest makata z 90 rybkami
> akwariowymi :)

Jest tez makatka z 62 muszlami, 30 latarniami, 59 zaglowkami - do wyboru
do koloru. Trzeba wejsc w Scenes and Sayings, a potem w "On the
Waterfront".

No, to do roboty ;-) Arleta

1. Data: 2002-01-15 09:44:02

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest tez makatka z 62 muszlami, 30 latarniami, 59 zaglowkami - do wyboru
> do koloru. Trzeba wejsc w Scenes and Sayings, a potem w "On the
> Waterfront".
>
> No, to do roboty ;-) Arleta
Muszle mam w Annie, calkiem niebrzydkie, jakby co, to znak i w wolnym (och)
czasie .....
Elzbieta

1. Data: 2002-01-15 13:37:11

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zeskanowanych parę stron z zeszłorocznej Susanny - kolekcja ryb oraz
> pojedyncze rybki i muszle. Jeśli nie masz to podeślę.
> Pozdrówki
> Macia

Podsylaj, kochana. W uklonach sie gne dziekczynnych :-)))
Grazyna

Cudo
P O M O C Y !
torebka