Ale przytyłaś !!! - długie...

11. Data: 2004-06-01 16:22:48

Temat: Re: Ale przytyłaś !!! - długie...
Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem ze będe do końca życia ;)

czyzbys byl na www.deathclock.com i sobie wyliczyles ze wytrzymasz jeszcze
ten.... jakistam czas na Optymalnej ? :)

12. Data: 2004-06-01 16:34:07

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> tylko skąd go wziąć ? :P

kupowac mieso tylko takie ktore nie przeszlo kontroli weterynaryjnej :)

13. Data: 2004-06-01 17:19:37

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 1 Jun 2004 18:34:07 +0200, na pl.misc.dieta, lucid [Tomek] napisał(a):

> kupowac mieso tylko takie ktore nie przeszlo kontroli weterynaryjnej :)

Niestety, poza "nim" można załapać inne dziadostwo, więc odpada.

--
Eva Sheers

14. Data: 2004-06-01 17:30:32

Od: Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evunia napisał:

> tylko skąd go wziąć ? :P

Ja tu se zarty robie a TY powaznie!
Takiego tasiemca mozna kupic na jarmarkach a nawet
w aptekach na bliskim wschodzie. Egipt i okolice.
Mozna sobie go wybrac bo plywaja w slojach i sa
wystawione. Czesc byla juz "na kuracji" czyli
sprawdzone. Prawdopodobnie jest to gatunek juz nie
wystepujacy na swobodzie cos jak pijawki ludzkie
od starej babki. Kupujesz lykasz a to cala
procedura i jedziesz ogladac piramidy. A twoj
przyjaciel zaczyna dzialac. Wracasz do kraju
elegancko przechodzac przez kontrole
paszportowo/towarowa i chudniesz. W pol roku 30kg
murowane.

15. Data: 2004-06-01 19:34:19

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> napisał w wiadomości

> czyzbys byl na www.deathclock.com i sobie wyliczyles ze wytrzymasz jeszcze
> ten.... jakistam czas na Optymalnej ? :)

wedlug tej stronki to jeszcze troche mi zostało ;)

Slawek

16. Data: 2004-06-01 20:28:26

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez wiele lat byłam dosyć szczupła ( teraz jak oglądam zdjęcia
> to wydaje mi się, że wręcz źle wyglądałam ) - przy 165 cm. ważyłam
> między 48 - 50 kg.
> Po urodzeniu dziecka przytyłam tylko 2 kg, ale po 3
> latach karmienia piersią zaczęłam przybierać na wadze.
> Po każdej z diet po jakimś czasie przybierałam i to więcej.
> No i efekt jest taki, że teraz mam 68 kg.

Wybacz, ale jak to czytam to mi się chce śmiać. Tak! Dokładnie śmiać. Przy
takim wzroście jaki masz waga 48-50 to niedowaga! I nie pojmuję jak można
myśleć o sobie, że się jest grubą jak tak nie jest.
Raczej takie posty powinny iść na jakąś listę z psychologia związaną.
Wiadomo, że człowiek się starzeje i nie będzie wiecznie jak nastolatek
wyglądać.
Jestem od Ciebie o cm niższa i ważę 63kg. Pamiętam jak się wygląda jak się ma
68, bo miałam nawet 75. I naprawdę 68 to nie tragedia.....

17. Data: 2004-06-01 20:49:42

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiszka:

> [...]
> Jestem od Ciebie o cm niższa i ważę 63kg. Pamiętam jak się wygląda jak się ma
> 68, bo miałam nawet 75. I naprawdę 68 to nie tragedia.....

Wiesz, wszystko jest wzgledne. Ja mam 170 cm i waze teraz 70 kg, wlasciwie
w normie, choc blisko nadwagi, ale jeszcze rok temu wazylam ponad 20 kg wiecej,
wiec teraz wszyscy reaguja na moj widok okrzykiem "ale schudlas!". Ale
gdybym wazyla wczesniej 20 kg _mniej_...?

I moze 68 kg przy 165 cm wzrostu to "nie tragedia", ale a) zauwazalnie wiecej
niz bylo, b) Cloudic sama pisze, ze nie czuje sie z tym najlepiej. I to, ze
wytykanie jej takich rzeczy to zwyczajny nietakt, niewiele tu zmienia.

Cloudic: ciezko cos poradzic poza banalnym "nie przejmuj sie ludzmi, postaraj
sie zmienic podejscie do jedzenia, olej diety cud, wiecej ruchu, mniej
smieciowego jedzenia i slodyczy". Ale pamietam (to tez komunal), ze nawet
w czasach kiedy bylam bardzo gruba, poprawialy mi samopoczucie i samoocene
ladne ciuszki, zadbane wlosy, paznokcie, cera. Wizyta u fryzjera, usmiech,
podkreslajaca atuty kiecka czy bluzka, mina pt. "wiem, ze dobrze wygladam i dobrze
mi z tym" (da sie wycwiczyc) i nie bedza wolac "ale przytylas" tylko
"ale ladnie wygladasz". Gwarantuje :)

Pozdrawiam,

BA

18. Data: 2004-06-01 22:19:06

Od: Aisza <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec teraz wszyscy reaguja na moj widok okrzykiem "ale schudlas!". Ale
> gdybym wazyla wczesniej 20 kg _mniej_...?

Kiedyś byłam szczupła, potem przytyłam i miałam nadwagę. Prawie półtora roku trwała
moja walka i udało się. 15 kg z głowy. Potem mnie znajomi pytali czy zachorowałam na
coś bo tyle schudłam... Trochę czasu minęło nim się przyzwyczaili, że marudzę w
knajpkach, bo zamiast ziemniaków ma być druga porcja warzyw a czegokolwiek z bitą
śmietaną nie tknę. I nikt juz nie pyta ze zdziwieniem: "Chce ci się tak biegać przez
godzinę?".

> [...]
> wytykanie jej takich rzeczy to zwyczajny nietakt, niewiele tu zmienia.

skoro się z tym czuje źle to już zupełnie nie rozumiem. roztrząsanie sprawy na forum
jej sytuacji nie zmieni. od gadania i smarowania się kremami nikt jeszcze nie schudł.

> Cloudic: ciezko cos poradzic poza banalnym "nie przejmuj sie ludzmi, postaraj
> sie zmienic podejscie do jedzenia, olej diety cud, wiecej ruchu, mniej
> smieciowego jedzenia i slodyczy".

Nie ma innej drogi.... NIE MA

> [...]
> mi z tym" (da sie wycwiczyc) i nie bedza wolac "ale przytylas" tylko

Piszesz o bardzo widocznej otyłości. To, że ktoś dla znajomych jest troszkę większy
niż był to nic dziwnego. Wiadomo coś się zmieniło. Jednak trudno mi uwierzyć, by
autorka pierwszego posta w tym wątku była napastowana słownie na ulicy przez obcych.

19. Data: 2004-06-01 23:08:45

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cloudic" <g...@w...pl> wrote in message
> No właśnie...to pierwsze słowa, jakie słyszę od znajomych
> czy rodziny, której dawno nie widziałam...

Proponuję zmienić nastawienie do takich uwag. Wynikaja one raczej z sympatii
i troski niż jakichkolwiek innych pobudek. Jakbys na to nie popatrzyła, to
otyłość nie jest dla nikogo korzystna, a co ważniejsze leży to w zakresie
Twoich możliwości aby się z tym uporać. Takie uwagi powinny mobilizować a
nie frustrować.

> Wiadomo że nie jest łatwo schudnąć, a tu jeszcze takie właśnie
> teksty od znajomych. Przecież ja mam lusterko i widzę jak wyglądam.

Musi co w Twoim przypadku nie jest to wystarczające aby zabrac się za
siebie.

> A ludzie jakby mieli satysfakcję, że mogą ci przypomnieć o czymś,
> o czym sama dobrze wiem...Przecież ludzie łysieją, siwieją, tyją
> i chudną...nie jest to chyba powód, by przy każdej okazji
> przypominać im o tym.

Przypominanie komuś, że łysieje, lub siwieje nie ma nic wspólnego z Twoją
sytuacją. Tu właśnie można dopatrywać się satyfakcji i złośliwości u tego co
przypomina. Na siwienie i łysienie mamy niewielki wływ, powiem więcej, wcale
nie musimy, jako że to nie ma na ogół nic wspólnego z naszym zdrowiem

> I tu jest moje pytanie do Was - jak sobie z tym radzicie ?
> Jak zbudować w sobie ten mur przeciwko takim uwagom
> i nie dać się, tylko iść do przodu i chudnąć sobie powoli.
> Albo i nawet nie chudnąć, bo przecież mogę już tak ważyć
> całe życie - przecież to nie zbrodnia...

Nie budować muru. Mobilizować swoją niewątpliwie silną wolę.

> - podłamana cloudic - :(

Nie załamywać sie! Wypracować sobie zdrowy styl życia, z ustaloną wagą.
której nie należy przkraczać.

Pozdrawiam, Olek K

20. Data: 2004-06-02 10:09:44

Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> 'Swietnie wygladam, prawda ?' ;)

:) Też uważam że takie pozytywne myślenie
działa super, ale czasami tak trudno...echhh.
Staram się jak mogę, ale po tych ostatnich
"ale przytyłaś ", w akcie desperacji zjadłam
loda i jeszcze całego "Grześka...cholera...

- cloudic -

Sport na D.O. przy niskich węglach.
Pokaze jak sie odchudza.
A co jesli i Atkins sie mylil?