Ale się cieszę :))

1. Data: 2005-02-25 12:45:58

Temat: Ale się cieszę :))
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ,dzisiaj jest mój szczęśliwy dzień !

Właśnie wróciłam bogatsza o 2 kg włóczki z "odzysku"!!!
A na dodatek jest to niemiecka włóczka Schahenmayer(chyba dobrze napisałam)
Piękne kolorki:błękitny,turkusowy i kremowy...A wszystko za 20zł

A na dodatek przed chwilą dostałam paczkę z książkami "275 ściegów szydełkowych"
i "Koronka frywolitkowa"

Normalnie jestem szczęśliwa...

Marzena

1. Data: 2005-02-25 15:44:07

Temat: Re: Ale się cieszę :))
Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena napisała, a Anngo odpisuje

> [...]
> A na dodatek jest to niemiecka włóczka Schahenmayer(chyba dobrze
> napisałam) Piękne kolorki:błękitny,turkusowy i kremowy...A wszystko za
Czy moze na pieknym Slasku mozna gdzies dostac takie wloczki?

Anngo i Blazej (06/09/2004) z Katowic
**************************************
Obsesja? - Sesja nad rzeka Ob!

1. Data: 2005-02-28 17:36:01

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze na pieknym Slasku mozna gdzies dostac takie wloczki?

Niestety ,ale jeszcze nie spotkałam.Kiedyś zapytałam o nie w sklepie,ale
sprzedawczyni stwierdziła ,że nie mają ,bo za drogie:(
A tak a propo to po ile są takie włóczki w sklepie?

Marzena

[szydelko] cud bluzeczka/tunika
[szydelko, druty]
[xxx] Ktoś prosił mnie o schemat konika...
czy otwiera sie u was ta strona
[xxx] ładne amszyny do szycia link