Alergia ???

1. Data: 2002-07-12 08:02:14

Temat: Alergia ???
Od: Pacyko <P...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych Lekarzy :))

Piszę do was w sprawie mojej koleżanki. Dziewczyna już bardzo długo
męczy się z dziwnym uczuleniem, alergią czy tez czymś jeszcze innym,
czego lekarze nie są tak naprawdę w stanie nazwać. Objawy są bardzo
przykre, ponieważ ciało pokryte jest czerwonymi swędzącymi krostkami,
które zamieniaja się następnie w rany.

Miejsca sczególnie narażone na tą wysypkę znajdują się pod kolanami,

na zgięciach łokci a nawet wokól oczu. Tak w rzeczywistości to pokryte

ma tym całe nogi. Jak się denerwuje to wysypka nasila się, acha i jeszcze

jedna wskazówka czasami pojawia się na nadgarstkach, co podobno oznacza

specjalny rodzaj tej dziwnej dolegliwości.
Szukałem w różnych źródłach rozwiązania tego problemu, ale bez
rezultatu. Byłbym wdzięczy, gdyby ktoś mógł nakierowac mnie z czym ta
dziewczyna walczy, a jeszcze lepiej jak z tym czymś walczyc, bo jak do
tej pory nie znaleziono skutecznego leku.

Pozdrawiam
Pacyko

2. Data: 2002-07-12 08:36:30

Temat: Re: Alergia ???
Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pacyko" <P...@p...fm> napisał w wiadomości

> Witam szanownych Lekarzy :))

Nie jestem lekarzem, ale bez testow uczuleniowych niewiele mozna tutaj
powiedziec...

Pozdro
Negatyw

3. Data: 2002-07-12 09:11:03

Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to luszczyca?

--
...jestem, czym jestem...
moze kiedys stane sie...kims...

Pooki co, jestem Pookio :)

GG 2345599

4. Data: 2002-07-12 11:57:54

Od: "Zax" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziewczyna walczy, a jeszcze lepiej jak z tym czymś walczyc, bo jak do
> tej pory nie znaleziono skutecznego leku.

Sam jestem alergikiem i zanim zrobiłem testy i zaczełem brać odpowiednie
leki to też miałem coś podobnego . Na dłoniach wyskakiwały mi takie właśnie
małe krosteczki podobne do pryszczy . Swędziały jak cholera a gdy sie je
rozdrapało to wylewała sie jakaś maź . Na początku było tego mało jednak z
czasem coraz więcej . Moja wewnętrzna strona dłoni wyglądała jak poparzona
Radze czym prędzej udać sie do alergologa

Cardiamidum
badanie krzywej cukrowej
medline
znamiona barwnikowe - chirurg czy dermatolog
CHOROBA WYSOKOSCIOWA