Alergia+ strach

11. Data: 2002-02-05 20:19:59

Temat: Re: Alergia+ strach
Od: "Kudlata" <i...@m...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
news:3C5ED73E.BDCF8C90@friend.pl...

> Zainteresuj się z czego jest zrobiona koperta Twojego zegarka.

Czasem warto przypomnieć, że osoby uczulone na metale nie powinny czesać
włosów metalowymi szczotkami. To one mogą rzekomo być przyczyną różnych
wyprysków na skórze głowy.
Kudłata

12. Data: 2002-02-06 06:59:25

Od: "Kasia" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za tą nowinę. Używam właśnie metalowej szczotki, czyli pora
powiedzieć Adios! Pozdrawiam! Kasia

a...@a...pl

13. Data: 2002-02-06 11:59:23

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Potwierdzam, też znam takie przypadki i to naprawdę ostre. Ja używam
>"Loveli" - czy kto? słyszał o reakcji na ten proszek i obedrze mnie ze
>złudzeń?

slyszalem, ze znacznie czesciej uczula od Jelp'a. W kazdym razie my urzywamy
tylko Jelp'a - cala rodzina alergikow a nasz syn jakos odpukac sie nie
uczula... :-))
pozdrowko
Lukasz

14. Data: 2002-02-06 23:00:36

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> W tym problem że znam przypadki uczulenia na Jelp, ale spróbuję, bo jakoś
> muszę wytropić przyczynę.

To jest proszek dla niemowlaków i zarazem dla calej rodziny. Bez fosforanów.
Jeżeli ktoś ma uczulenie na ten proszek (?), to chyba ma w ogóle uczulenie na
mycie się i zakładanie czystych ubrań.

> Co do orzechów to sprawa jest na tyle
> skomplikowana, że teraz do wielu pokarmów dodaje się pastę orzechową np.do
> muesli itd.

Czy musisz to jeść? Ja jakoś się obywam i dobrze mi z tym, chociaż na orzechy
uczulenia nie mam.
A musli jest do wyboru do koloru, więc jest w czym ( składniki) wybierać.
Tak btw na mleko też możesz mieć uczulenie.

Kaja

15. Data: 2002-02-06 23:42:57

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kudlata napisał(a):

> Czasem warto przypomnieć, że osoby uczulone na metale nie powinny czesać
> włosów metalowymi szczotkami. To one mogą rzekomo być przyczyną różnych
> wyprysków na skórze głowy.

No i można sobie skórę głowy pocharatać, a potem są strupy. Ponadto włosy się
niszczą od takich szczotek.

Kaja

Prywatne szpitale
Zwezenie cewki moczowej.