Alimenty

11. Data: 2004-12-27 17:07:40

Temat: Re: Alimenty
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cqoq19$adf$1@news.dialog.net.pl...

> rada jaka słyszy każdy bezrobotny w urzedzie pracy .

Lepsze to niż życie na cudzy koszt.

DD

12. Data: 2004-12-27 20:18:05

Od: "idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rada  jaka słyszy każdy bezrobotny w urzedzie pracy .

Oj, panama, czepiłaś się jednego zdania z wypowiedzi Darka, która w sumie jest
mądra.

Uważasz, że lepiej by było, jakby napisał:

"Walcz o to, by dawać mniej kasy na dziecko! Co, to kurna jest, żebyś miał
utrzymywac córkę, będąc bezrobotnym! Niech robi to matka, skoro ma pracę i
babka, skoro jest burżujką. Ty dałeś plemniki i to wystarczy"
??

pozdr

Monika

13. Data: 2004-12-27 22:02:20

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Lepsze to niż życie na cudzy koszt.

Firme zalozyc latwo,ale gorzej ja utrzymac szczegolnie gdy rynek jest na
maxa zapelniony i nie wiadomo jaki interes otworzyc aby byla z niego kasa.

Magda

14. Data: 2004-12-28 06:45:38

Od: "idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Firme zalozyc latwo,ale gorzej ja utrzymac szczegolnie gdy rynek jest na
> maxa zapelniony i nie wiadomo jaki interes otworzyc aby byla z niego kasa.

Słuszna postawa - po co cokolwiek robić, skoro i tak wiadomo, że się nie uda
(utrzymać firmy, znaleźć pracy etc.)

W czasie świąt rozmawiałam ze znajomymi - on, urodzony Wałbrzyszanin, ona -
mieszka w tym mieście od niespełna roku.

Po miesiącu od przeprowadzki do Wałbrzycha, bez protekcji, znalazła pracę.
Zdziwiłam się, że poszło jej tak szybko, bo przecież w tamtej okolicy
bezrobocie podobno szaleje więc raczej trudno liczyć, że się pracodawcy biją o
pracowników biurowych niższego szczebla.

Moja znajoma stwierdziła, że nie było innej szansy, musiała dostać pracę, bo
nie było konkurencji - wszyscy inni, którzy przychodzili na rozmowy
kwalifikacyjne (była na dwóch, w dwóch różnych firmach, w obu po rozmowie
zaproponowano jej pracę, wybrała jedną z nich) emanowali przekonaniem, że im
się nie uda. Zatem, skoro oni byli przekonani, że się im nie uda, jakim cudem
miał w nich uwierzyć potencjalny pracodawca ?

pozdrawiam

Monika

15. Data: 2004-12-28 10:30:47

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

> Słuszna postawa - po co cokolwiek robić, skoro i tak wiadomo, że się nie
uda
> (utrzymać firmy, znaleźć pracy etc.)

Nie wystarczy isc do urzedu i zalozyc firme trzeba jeszcze zainwestowac
pieniadze,a skad ktos bez rzadnych oszczednosci ma je wziac????

Magda

16. Data: 2004-12-28 11:09:55

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, panama, czepiłaś się jednego zdania z wypowiedzi Darka, która w sumie
> jest
> mądra.

nie czepiam sie tylko slysze taka "rade" co miesiac w urzedzie pracy.
p.

17. Data: 2004-12-28 12:41:18

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie czepiam sie tylko slysze taka "rade" co miesiac w urzedzie pracy.

I jeszcze do tej pory nie zalozylas firmy,toc to taka proscizna? ;-)

Magda

18. Data: 2004-12-28 12:51:39

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze do tej pory nie zalozylas firmy,toc to taka proscizna? ;-)

jesli pani z urzedu załozy ja ze mna to sie zgadzam :)
p.

19. Data: 2004-12-28 14:04:54

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli pani z urzedu załozy ja ze mna to sie zgadzam :)

:)
Moze chociaz pozyczy Ci kase na rozkrecenie interesu ;-)

Magda

20. Data: 2004-12-28 14:10:38

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

350 to bardzo mało, ile chcesz placić 50 zł?

Ach, tylko scyzoryk się w kieszeni otwiera, jak czytam takie posty.

Netka

[OT] Prośba studenta
Wesołych Świąt
Re: