Alkohol

1. Data: 2008-02-09 05:35:30

Temat: Alkohol
Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze znacie jakies metody skuteczne, aby nie chciało się wypić w czasie tzw.
leczenia kaca :)

2. Data: 2008-02-09 13:27:02

Temat: Re: Alkohol
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"andy" <andyro @ poczta. onet. pl> wrote in message
> Moze znacie jakies metody skuteczne, aby nie chciało się wypić w czasie
> tzw. leczenia kaca :)

Tzn ?? Jeśli nie chcesz kaca to najlepiej nie pij... Kac powstaje w wyniku
(bardzo ogólnie mówiąc) odwodnienia organizmu, więc w czasie picia alkoholu
spożywaj dużo płynów, zwłaszcza przed zasnięciem...

Pozdrawiam...

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

3. Data: 2008-02-09 15:48:54

Od: "Pawcio" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (bardzo ogólnie mówiąc) odwodnienia organizmu, więc w czasie picia
> alkoholu spożywaj dużo płynów, zwłaszcza przed zasnięciem...

ja z kolei takiego pozadnego kaca mam jedynie po piwach, po innych
alkoholach nie;)

4. Data: 2008-02-10 01:12:10

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Feb 2008 06:35:30 +0100, jakże pięknego
"andy" <andyro @ poczta. onet. pl> wystukał co zawarte poniżej:

: Moze znacie jakies metody skuteczne, aby nie chcia?o sie wypiae w czasie tzw.
: leczenia kaca :)

Ja łącze alkohol z 'ryżem'. Brak kaca.

Co to ryż? Wiedzą Ci co wiedzieć powinni.

--
Home: admin.idns.pl (admin.thief.pl)
Linux registered user: 408584

Satanista - to osoba z zaburzeniami zdrowia !
Kiedy kongresy jehowitów
Dla tych co nie widzieli
Autyzm - choroba z ktorej wysmiewaja sie ludzie bez czci i honoru - w tym lekarze i chamy z gazety
MRSA