Alkohol Izopropylowy

1. Data: 2007-01-01 19:47:22

Temat: Alkohol Izopropylowy
Od: "Maciek C" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Chciałem zadać pytanie dot. alkoholu izopropylowego, a
raczej jego działania na organizm człowieka... Ostatnio mam do czynienia z tym
specyfikiem w pracy, używam go do czyszczenia pewnych rzeczy. Alkohol jest
uzywany powiedzmy raz w tygodniu w ilości około 250ml. Oczywiście podczas
czyszczenia ów specyfik paruje, czuć go w pomieszczeniu. staram się je wietrzyć,
ale wiadomo coś tam się wdycha... Chciałem się zapytać, czy takie przebywanie,
powiedzmy 4 razy w miesiącu w oparach Izopropanolu może być szkodliwe? Tak jak
mówię pomieszczenie jest wietrzone, ja nie odczuwam żadnych dolegliwoście, ale
nie chciałbym się za jakiś czas dowiedzieć, żę ten specyfik zrujnował mi zdrowie
:)

Maciej C

2. Data: 2007-01-02 07:30:11

Temat: Re: Alkohol Izopropylowy
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesadzasz.
Jeżeli jesteś absolutnym abstynentem od alkoholu etylowego(co naszej
Ojczyźnie dotyczy raczej nielicznych) to może jakiś śladowy wpływ zaistnieć
od izopropylowego
Masz tu
http://www.amtra.com.pl/doc/Produkty%20zimowe/Odmraz
acz%20do%20zamkow.pdf